Led achterlichten voor e46

• ge39rard

Ik ga binnekort voor andere achterlichten voor mijn e46 coupe bj 2002 kijken. Ik wil de led facelift achterlichten omdat ik nu nog de oude achterlichten heb. Iemand ervaring met deze leds? Ik ben er wel achter dar er meerdere merken zijn zoals Depo en Eagle Eye. Welk zijn beter? Graag jullie mening

Gr Gerard

• Jos

Ik heb zelf ervaring met Depo. Zijn goede sets zonder storingen en lekkages en een stuk goedkoper dan de originele sets. Wel vind ik de originele sets wat mooier, maar dat is persoonlijk.

Groet, Jos

• Sven

Je moet er alleen ff om denken dat de fake LED achterlichten een storing op je dash gaat veroorzaken zonder herprogrammeren. Ook erg jammer is dat ze vaak feller zijn dan de OEM. Als je het goed wilt doen, go OEM dus …

• ge39rard

Oem lichten is wel het beste, maar ik lees allerlei rare verhalen. Ik zou verloopstekkers nodig hebben en hier is moeilijk aan te komen omdat de auto pre facelift is. De lichtmodule moet opnieuw geprogrammeerd worden. Het is geen plug and play wat ik erover gelezen heb. 2de hands oem setjes zijn wel aan te komen. Hier in de buurt zit HL automotive in Ede en die verkopen Depo sets en die zouden geen storing geven. Dus het is best lastig welke keuze het verstandigst is

• Ad

Hallo beste BMW vrienden,

Is er dan niet zo iets als het opwaarderen van de al in de auto aanwezige achterlichten met de Led lampen, die gewoon vaak zo gemonteerd kunnen worden.

Zonder dat deze storingen veroorzaken!

Ik heb er al gezien die met een belasting werken, er zit dus al een weerstand in gemonteerd om het geheel aan te passen aan het Check Control van BMW.

Of gaat men hier voor een ander soort lichtkap die er dan gemonteerd is op de achterlichten.

Ik zat er al aan te denken om gewoon de Ledlampen in de achterlichten te monteren, en je hoeft helemaal niets uit te bouwen en weer te monteren, dit geeft toch weer een besparing!

Deze Led lampen kunnen zelfs in meerdere kleuren verkregen worden zelfs, en zijn ook geschikt voor de in de koplampen, het stadslicht.

Ik zou het zonde vinden van de achterlichten uit de auto te gaan halen, ik vind deze net mooi die er gemonteerd zitten, ik heb dus een facelift E39 touring.

Maar ieder zijn meug, en ieder heeft zijn eigen smaak, wat ik mooi vind, dat kan een ander weer oerlelijk vinden.

Met vriendelijke groet,

Ad

• ge39rard

Ik vindt de facelift achterlichten van een E46 een stuk mooier, zeker met de led techniek. Ook de kofferbaklampen zien er mooier uit. Die van mij beginnen te vervuilen aan de binnekant. Dit is een kwaal van deze lampen want ik heb het vaker gezien. Natuurlijk heeft iedereen een eigen smaak,maar naar mijn mening staan de led achterlichten een stuk sportiever ook. Alleen is het jammer dat je niet zomaar even de oem leds erin kunt zetten. Ik ga niet iets kopen zonder dat ik niet weet wat ik op mijn nek haalt aan bijkomende kosten. er staan een leuk setje op markplaats mja

Gr Gerard