Al dagen geen enkele reaktie hier ??
Dat is vreemd
Hallo beste forum leden, hallo beste Jos,
Ik heb dus al een e-mail gestuurd naar de webmaster, maar deze is niet erg capabel voor zijn job!
Doet nergens iets aan, geeft geen antwoord op je e-mail, dus wat die nu voor nut heeft, geen idee.
volgens mij is er niet eens een webmaster, en kan iedereen gewoon aan rotzooien op startpagina.
ik was vorige week eens bij een ander merk aan het kijken, en daar waren die galbakken ook al alles aan het vergallen.
Dus, dit is gewoon de reden waar het om gaat, meer niet!
Ik heb die z.g.n. webmaster ook verteld, dat startpagina aan zijn einde zal zijn als er niet word ingegrepen.
Het heeft ook verder geen enkele zin, om iets tegen die idioten te zeggen, want ze begrijpen toch geen letter van wat je zegt, ik doel daarmee op die gochemerds met die domme idiote tekens.
Ze hebben volgens mij niet eens de kleuterschool afgemaakt, en denken nu verstandige taal aan het uiten zijn, maar het is en blijft gewoon dom gebrabbel.
Er zijn natuurlijk ook andere fora waar we terecht kunnen, ook meerdere van BMW.
Daar kom ik ze echt niet tegen, want dat is dan ook maar eenmalig, en dan worden ze gewoon verwijderd.
Dus reageren op startpagina, dat heeft echt geen zin volgens mij, in het sterfputje zit startpagina, met alle merken.
Enkel door een stelletje domme dwazen, die niets anders te doen hebben dan een forum om zeep te helpen, werken doen ze niet, gezien de tijdstippen dat die zolen posten.
Ik kom hier dus ook niet erg vaak meer.
Met vriendelijke groet,
Ad
Zo'n 10 jaar geleden heb ik ooit eens een reaktie gehad van die zg beheerder van deze pagina. Hij had wel andere zaken te regelen die belangrijker waren. Als ie dit goed bij zou moeten houden dan had ie daar een dagtaak aan en dat zag ie niet zitten.
Het idee om het beheer van de pagina af te staan was zo'n beetje als vloeken in de kerk dus dat was ook geen optie. Rare gang van zaken hoor.
hallo beste BMW vrienden,
Als een webmaster geen trek heeft om op te treden, omdat hij het op de eenvoudige reden het teveel werk vind.
dan moet hij gewoon geen dergelijke taak aanvaarden, de consequenties zijn er dan ook naar, het word een bende.
Als ik mijn taak op mijn werk niet goed uitvoer, dan krijg ik ook de grote schoen van mijn werkgever onder mijn achterwerk.
dan kan ik een andere werkgever gaan zoeken, geheel terecht trouwens.
ik dien de zaken in goede banen te leiden, het welzijn en de voortgang en de veiligheid van het bedrijf is er mee gemoeid.
Als ik mijn werkzaamheden niet uit zou voeren, zoals het beschreven staat, dan word het ook een grote janboel, een zooitje.
Dus webmaster, doe wat er beschreven staat, en waar u voor zou moeten staan!
Als er klachten worden ingediend, dan is het ook zaak, om een reactie bij de klager te deponeren, wat er aan gedaan gaat worden, of niet!
Geen antwoord geven is dus geen enkele optie, dat is dus mijn mening.
Maar inderdaad, wegblijven is net iets teveel van het goede, daar hebben jullie gewoon gelijk in.
dan word het dus gewoon negeren! En niet de klemtoon verkeerd zetten hoor!
want dan krijgen we dat weer over ons heen.
Met vriendelijke groet,
Ad
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?