BMW Promotiedag 19 juni 2011

• BMWMaX

Niet vergeten dat dan DE meeting voor de BMW liefhebber plaatsvindt. In Sint Anthonis.

www.bmwpromotiedag.nl

• ge39rard

Is iedereen met een BMW hier welkom of moet je van een bepaalde BMW club lid zijn?

Gr Gerard

• BMWMaX

Als bezoeker is letterlijk iedereen welkom. De mensen die met hun BMW op het terrein aanwezig zijn, hebben zich opgegeven of zijn uitgenodigd.

• ge39rard

Het lijkt me een mooie meeting en als ik tijd heb ga ik er heen. Ik had al van deze meeting gelezen.

Gr Gerard

• Gracelyn

Woot, I will cretialny put this to good use!

• Ad

Hallo tfoedmioj,

Als je nu niets zinnigs te doen hebt, ga het dan ergens anders doen waar niemand er last van heeft.

Of ga anders je moeder pesten met een fles cognac!!

Doe je nog iets zinnigs en nuttigs.

Ad

• Rob530DH2002

Ik ben er zo goed als zeker van dat ze jouw reactie niet zullen lezen. Het lijken me geautomatiseerde berichten van scammers/spammers die op een forum terecht zijn gekomen waar ze volgens mij niks aan hebben (of ze moesten de uitgever willen afpersen, dat soort dingen gebeuren). De gekozen namen zijn computercreaties. Soms lukt het scammers om de plaatjescodes bij het aanmaken van een account door computers te laten uitlezen en vervolgens automatisch login-namen/wachtwoorden te creëren.

• Ad

Hallo beste Rob530DH2002,

Ja, je hebt overal neuroten voor.

Ik zie deze dergelijke berichten vaker op andere Startpagina auto merken, enkel maar op Startpagina, verder nergens.

Erg hoor als je jezelf op deze manier zoet moet houden en verder weinig zinvolle dingen te doen hebt, dat zegt al meer dan voldoende over de gemoedstoestand van dit soort lompe figuren. Er zal kortsluiting in hun lege zaagselpan hebben plaats gevonden! hahahaha..

Alles onder controle met de BMW?

Met vriendelijke groet,

Ad

• gitaeby

bFPdeS , aoinbmbhpfpd, nqbylkyewiwc, http://hrmnppuewang.com/