Hallo beste Rob530DH2002,
Ik denk dat je daar echt helemaal gelijk in hebt, beste Rob530DH2002!
tegen deze site is volgens mij echt niets opgewassen, het is te proberen, maar of dat gaat lukken, geen idee zelfs.
Ik ben er bang voor, dat er weinig andere opties open zullen blijven, dan naar deze site te gaan, en volgens mij mag je dan best nog snel zijn ook!
Ik heb eens even gekeken via de link van E39-E39. die vermeld staat bij de TS, 95,00 euro, is dit voor beide delen?
en dan nog RVS ook, nou volgens mij kan je dit nergens voordeliger krijgen toch!
En dit gaat erg lang mee ook, dat is best kwalitatief gewoon erg goed spul!
Ik sluit me dus helemaal aan bij jullie, ik had de link nog even niet bekeken, maar nu dus wel.
Ik zag even in de vlugte wat een stukpijp met de 2 kat converters koste voor een 530D, ik viel haast van mijn stoel af, ik weet niet of de prijs geheel correct is, maar zag even een bedrag vermeld staan van even aftikken 730,00 euro, dat klopt volgens mij niet helemaal toch?
Origineel BMW..
Snel naar E-bay
Succes, ik ga daar ook eens neuzen als er dergelijke dingen stuk gaan aan mijn BMW, gezien de verzendkosten, daar hoef je het echt niet voor te laten!
maar dan een vervolg vraag van mij, je hoort wel vaker, je hebt betaald, en je krijgt de gewenste en betaal de onderdelen niet, hoe en wat bij E-bay?
Niet dat ik er foute dingen over gehoord heb, maar op en via marktplaats gebeurt dit wel eens, gelukkig bij mij nog niet voorgekomen.
Is dit via E-bay mogelijk of is dat verzekerd, ik heb er geen enkele ervaring mee dus.
maar dat hoor ik ongetwijfeld nog wel.
Met vriendelijke groet,
Ad