-D
Ad Schreef:
——————————————————-
> Hallo Maurice,
>
> Wat dacht je van “Ruud The BMW Wizzard ”
>
> Als we dan toch over een tovenaar willen praten,
> dit word dan wel internationaal, dit verstaat
> haast iedereen.
>
> Dus Ruud vraagt eigenlijk “zijn wij tovenaars ”
> “ Yes you are ” hahahaha!
>
> prettig weekend allemaal..
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Ad
Hoi Ad dat is ook een goeie,denk dat de wizzard zelf dit allemaal wel goed doet.
gr,
maurice
Hoi Ruud,
De klanten die je beschrijft kun je heel goed missen, het probleem is dat deze klanten denken dat het je hobby is…en een een hobby van JOU hoeft deze “klanten” toch geen geld te kosten? Verder kan ik alleen maar zeggen dat ondanks alle nieuwe technieken en systemen die hun intrede in de auto hebben gedaan nog altijd een basis vakmanschap is vereist om de oorzaak van een probleem te vinden en het ook nog op te lossen. Dat is van alle tijden. Jij kan dit goed omdat jij de ervaring hebt en dat is bij velen gelukkig bekend. Wij weten ook dat niets jou te veel gevraagd is…..op het griezelige af bijna.
Het uurtarief bij de dealer is wellicht te verklaren maar het zou de dealer beter staan als met dit uurtarief het probleem van de klant dan ook echt is opgelost en daar hapert het dus nog wel eens aan. Jij doet alles zelf en als je het probleem niet binnen de gestelde tijd hebt opgelost dan steek je er nog wat tijd in - je eigen tijd - en je rekent alleen met jezelf af. Personeel gaat na 8 werkuren per dag meestal naar huis en als het werk dan niet af is ….dan duurt het langer en gaan de uren gewoon op de rekening erbij. Dat is van alle tijden.
Ik hoop dat je nog vele jaren je hobby mag uitvoeren en wij van je adviezen gebruik mogen maken. Het merk BMW heeft een prettige werkbare techniek en is op duurbelasting gebouwd en is niet duurder in onderhoud dan andere merken, sterker nog als je de gebruikers ervaringen op de dochter pagina s van andere automerken leest ik zeg bijvoorbeeld een Frans merk….dan weet ik toch echt weer heel goed waarom ik mij daar nooit aan heb gewaagd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?