BOOIJ IS GEEN PRUTSER!!

• alexander Olie

Booij heeft prima banden.

Supergoedkoop voor mij Toyota Avensis; 60 euro per stuk.

Wat rommelig daar, maar prima service!

en ze lagen er zo om.

Hij hielp wel 20 mensen die zelfs uit Leiden naar hem toe komenm.

• maurice

pffffffffffffffffffffffffffffffffff daar gaan we weer.

• Rob530DH2002

Hij vertelt ook al zijn klanten om hier te komen spammen en dat doen ze dan ook. Want hoe komen Renault en Toyotarijders anders op een BMW forum terecht? Ik denk dat Booij niet alleen een prutser is, maar ook een hele grote tokkie. Ik zou daar nooit banden kopen. En het wordt eens hoog tijd dat we dat ook op ANDERE fora deze info gaan rondsturen zodat de klandizie zo erg terugloopt dat ie hartstikke failliet gaat. Dat zou mooi zijn, dan waren we van die zigeuner verlost.

• Ad

Als je daar banden koopt, dan heb je volgens mij wel heel erg zwaar hersenletsel!!

En zeker en vooral als je jezelf nog laat sturen als een hersenloze ZOMBIE !!

Erg hoor, als je geen eigen besluit kan nemen en je laat vertellen dat je moet gaan spammen op een forum.

Gewoon erg zielig, dan een ander voor je moet denken.

En zeg nu eens eerlijk vind je dat zo erg goed koop voor een degelijke drekband, en dan nog voor een gebruikte band, ik wil ze niet eens onder mijn kruiwagen hebben!

Dat zegt toch al voldoende.

Denk nu toch eens even goed na, of kan je dit niet?

Maar ga maar lekker bij Booij, dan koop ik wel kwaliteitsbanden en nieuw en voor een betere prijs, en geen beschadigde velgen, en bij een beter banden zaak, die wel een goede service geeft en waar je er ook op kan wachten met een lekkere kop echte koffie !!

Maar als je nu eenmaal al een beschadigde auto hebt, dan maakt het verder toch niets uit, toch!

Toedeledokie heer Olie.

• ge39rard

Ik sluit mij volledig bij Rob en Ad aan

• fsmit79

Wat een soap is dit, ik vermaak me echt kostelijk! Ieder bericht open ik weer met spanning! Fantastisch!

• Ad

Hallo beste fsmit79,

Hahahah, dat heb ik nu telkens ook al.

Telkens als ik mijn pc opstart en eerst mijn berichten in de postbox gelezen heb, ga ik altijd als eerste naar dit forum.

Elke dag weer, en net wat u al zegt, ik vermaak me er ook zeer kostelijk mee, want je weet ongeveer al wat er op til is, of nog komen gaat!

Ze maken er wel steeds weer een potje van hoor,prachtig gewoon!

Met vriendelijke groet,

Ad