zelf je computer uitlezen

• fsmit79

Ik heb dit apparaat zelf gekocht om andere auto's te kunnen uitlezen. Met de carsoft lukte het me natuurlijk niet. Dit apparaat is juist geschikt voor alle obd auto's inclusief de bmw's.

Ideaal om het zelf te kunnen, de auto uitlezen op foutmeldingen, brandende lampjes, slecht lopen van de auto etc. Deze handcomputer plug je in op de obd stekker onder de kap en maakt het mogelijk om alle modules te doorlopen, bmw specifieke foutcodes te herkennen en te diagnotiseren en natuurlijk om een en ander te wissen.

Voor alle auto's van circa 1996 tot nu, die uitgevoerd zijn met obdII of EOBD. Zie de advertentie! Inclusief de ronde verloopstekker van bmw voor € 129,-

linkje naar marktplaats

• sander

hier ook al dus!!!!!!!!!!

• maurice

Zo dat is een mooi ding,heb net op de duitse ebay gekeken haal namelijk veel onderdelen weg uit Duitsland dit scheelt vaak behoorlijk wat bijv remschijven.Heb daar hetzelfde apparaat gezien,voor 24,50.Moet er wel bij vermelden dat dit een site is waar je moet bieden.Normaal staat er ook nog een andere prijs bij als je het artikel gelijk wilt hebben.Hou het zeker in de gaten.

• sander

ja mooi maar geeft alleen codes en geen beschrijving van het probleem zoals carsoft geloof ik

• fsmit79

ZO Maurice, die had ik nog niet gevonden! Als ik ze voor die prijs zou kunnen kopen, zou ik er geen 119euro voor vragen ;)

@ Sander, je krijgt een korte beschrijving van de foutmelding, dus niet alleen codes.

• Rob530DH2002

Bij Carsoft is de melding meestal ook zo vaag dat je een forum nodig hebt om er achter te komen wat er nou werkelijk aan de hand is.

• sander

mwah ik heb m in nederlands en dat scheelt.

maar goed alles is mogelijk nietwaar

@fsmit,aka malle pietje oh ok dat wist ik niet en dan is t misschien nog niet eens zo gek,maar vermogens berekenen ????

• maurice

fsmit79 Schreef:

——————————————————-

> ZO Maurice, die had ik nog niet gevonden! Als ik

> ze voor die prijs zou kunnen kopen, zou ik er geen

> 119euro voor vragen ;)

>

> @ Sander, je krijgt een korte beschrijving van de

> foutmelding, dus niet alleen codes.

Nou kijk maar voor 60 euro's kun je ze kopen

• fsmit79

Ha, Maurice, dan duurt het lang voordat ik de mijne heb verkocht! :) Heb je een linkje anders, want da's wel interessant voor hier. Het is namelijk echt wel een leuk apparaat en als ie maar 60euro kost, zou ik m absoluut aanraden. Vermogens berekenen zou moeten kunnen, maar zo ver ben ik nog niet gekomen.

• maurice

http://cgi.ebay.de/MS509-DIAGNOSTIC-FAULT-CODE-READING-SCANNER-SCAN-TOOL-/230580390442?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item35afa98a2a

Sorry ik besefte pas later dat jij dit dus verkoopt,anders was ik er niet eens over begonnen.Hoop dat het lukt met deze snelkoppeling.Zo niet dan moet je naar de duitse ebay en zoeken op scan ms 509 deze kun je bestellen in GB de andere in china.Altijd goed kijken wat de verzendkosten zijn.En de feedback.