Beste bmw vrienden
Vandaag is mij het volgende overkomen.Tijdens het invoegen op de ring kreeg ik een fout melding die ik maar gedeeltelijk kon lezen doordat ik met enige regelmaat welom bekende pixel probleem heb.En laat het nou weer vandaag zijn.Melding betrof GETRIBE….. kon het verder niet lezen.Tegelijk merekte ik op dat mijn automaat niet verder schakelde.Ik reed 100 en maakte rond 3200 toeren terwijl die daar toch ongeveer zou moeten schakelen.Gas bij geven naar 120kmh toerenteller naar 4000 en niet schakelen.Ik dus aan kant motor uit.Dus ik denk geen stap meer verder anwb bellen kijken wat er aan scheelt.Kom ik achter dat ik mijn pasje niet mee heb.Naar huis bellen niemand thuis.Paar km verder is er een benzine pomp dus ik besluit om het te waagen er naar toe rijden.Eenmaal vertroken geen foutmelding bak schakelt net als anders.
Ik toch besluiten om naar huis te rijden ongeveer 25km.Ik kon het niet laaten om ff door te trekken kijken wat die doet.IK WEET HET NIET VERSTANDIG.Raar maar waar niets aan de hand.Zou dit een tijdelijke foutmelding kunnen zijn of zit hier meer achter?Heeft iemand dit al meegemaakt?Wat betreft fout melding kan iemand dit aanvullen getribe……..Voor ik het vergeet het betreft hier een E39 525 automaat.Ik moet zeggen dat bak voor en na deze melding nagenoeg perfect schakelt ik zou zeggen boterzacht.Ik heb beetje gelezen en gezien dat VAKMAN RUUD hier toch erg veel verstand van heeft en hoop dat hij hier met een conclusie kan komen.En natuurlijk als een andere bmw vriend opmerkingen heeft hoor ik die graag.