BMW E39 Autotelefoon, kapje waar je hem inschuift afgebroke

• Bert van Trirum

Van mijn BMW E39 Autotelefoon is het kapje, waar je het toestel inschuift, afgebroken, Dus toestel ligt er nu los in en is dus niet aangesloten. Weet iemand waar je zo'n kapje los kan kopen? Bij de dealer moet je meteen een hele unit kopen á 489 euro ex BTW (humor?). Ik hoor het heel graag! Bedankt alvast.

• Ad

Hallo beste bert,

Zo, dat is een berg geld, voor een dergelijk stukje kunststof met wat aansluitingen!

Al eens getracht bij een auto demontage bedrijf, gewoon via schadeautos.nl, klik op de dikke blauwe balk op klik hier voor demontageauto's.

daar kun je de rubriek BMW aanklikken, bij pagina 7 of 8 beginnen de 5 series BMW

Als je op een foto klikt krijg je een demontage bedrijf te zien, met alle gegevens hoe je hun kan bereiken.

Misschien zit er een in de buurt van jou woonplaats.

Of ga anders via Onderdelen leveranciers van het merk BMW, Klik op de regel: Klik voor onderdelen leveranciers BMW-schadeautos.nl ( de 9de regel )

Succes.

met vriendelijke groet,

Ad

• Peter

Kijk eens op ebay.de, dat staat vol met onderdelen.

• roger

voor wat voor telefoon zoek je het ik heb nog wel een arm steun met telefoon voor is wel telefoon met draadje

mail me maar als je interesse hebt roger5@upcmail.nl