motie

• sander

aan de webmaster gevraagd om het booibanden topic te verwijderen,ik ben dr wel klaar mee.

wie doet er mee?

(je punt is wel duidelijk toch gerard?)

• Jos

Ik sluit me geheel bij je aan Sander!

Groet, Jos

• arne

ja een rampzalig topic, komt telkens terug als kiespijn!

• Sven

Ik sluit me hier compleet bij aan. Heb het hem ook al eens gevraagd, maar volgens mij hebben we geen webmaster gewoon …

• sander

misschien als er veel vragen komen of t weg kan lukt het wie weet!

• Ron

Als er mensen zijn die er op willen regareeren moeten die dat doen.En als jij of ik er geen zin in hebben moet wij gewoon niet lezen.>:D<

• ge39rard

Deze hele discussie is al ruim een jaar letterlijk zijn doel voorbij geschoten. Van mij mag deze discussie gesloten worden want ik ben er onderhand ook wel klaar mee

Gr Gerard

• ge39rard

Ik heb al lang bereikt wat ik wilde. Het is alleen jammer dat hier van die dombo's zijn die dit hele topic verdraaid en verkloot hebben. gewoon te belachelijk Uiteindelijk is dit een forum om elkaars ervaringen te delen en om je menig geven maar wel op een normale manier

End of story

Fin

The end

• Rob530DH2002

Na 2 jaar vind ik het ook wel welletjes geweest en is het misschien maar beter om een Booybandentopic deel II te openen.

(:P)

• Ad

Hallo beste BMW vrienden,

Ik heb ook al een dergelijk verzoek aan de webmaster verzonden.

Dat domme gescheld, daar word ik niet echt goed van.

Maar ik sluit me aan bij jullie, het topic dient gewoon vewijderd of gesloten te worden.

Verder hoop ik dat dit forum gewoon gerespecteerd word en blijft, elkaar behandelen met respect en gerespecteerd worden.

Niet zoals een paar personen, die gaan zitten schelden, dat is nergens voor nodig, wekt enkel maar irritaties op.

Met vriendelijke groet,

Ad