Hallo beste Sander,
allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, en een goede gezondheid toegewenst.
hartelijk dank voor uw reactie.
Ja, ik weet eigenlijk dat ik een hele reeks aan onderdelen nodig heb, en dat het waarschijnlijk een flinke dot geld gaat kosten.
het inbouwen is niet het punt, de kennis is er wel.
maar net wat je al zegt, tegen welke prijs.
Ik zat hier en daar als eens te kijken naar een schade BMW type E39 met dezelfde motor en andere delen.
Zoals een lederen interieur en wat ik allemaal nog meer kan gebruiken.
Zo kan je een auto ook helemaal compleet maken.
Maar ook niet tegen elke prijs, het moet leuk blijven, het is een hobby.
maar ik denk dat ik toch maar een andere kaart ga opzoeken van Tom Tom, dat zal inderdaad veel goedkoper uitvallen.
Deze kan je gewoon van het internet halen, vaak nog voor nop zelfs.
Waarom ik eigenlijk van Tom Tom afwilde, die knakkers hebben me een keer beet genomen, ik moest mijn One XL updaten, en een andere kaart kopen, ik had ze nog gevraagd, komt er niet binnen afzienbare tijd een nieuwere versie uit, nee zeiden ze bij Tom Tom, en ik bestelde een nieuwe kaart.
prompt na een halve week later kwam er een nieuwe kaart uit, ik heb geprotesteerd en gevraagd naar de nieuwere versie, ja geloof je dat, kon er naar fluiten.
ik heb ze direct terug gemaild geen ene kaart meer van ze te kopen, vind het stijlloos van ze.
Dus maar even zoeken naar de gratis versie, mij verkopen ze bij Tom tom niets meer!
Moeten toch zo te vinden zijn op internet.
Ik zal ook nog eens even kijken bij Thommy.nl
hartelijk dank nogmaals voor uw reactie en de link.
met vriendelijke groet,
Ad