BMW verkopen - betrouwbaar opkoopadres gezocht

• JMJ

Beste Allemaal,

Helaas moet ik mijn geliefde BMW Z3 Roadster verkopen. Op diverse sites heb ik om taxaties gevraagd, maar na wat google werk zag ik dat de meeste sites/garages ook weer opduiken op sites als Tros Radar en opgelicht. Blijkbaar bieden veel garages hoog via de email en als je hem dan gaat inleveren zeggen ze na de testrit dat hij erg defect is of nog erger ze maken zelf een defect en bieden vervolgens nog maar de helft.

Ik heb ook om taxatie gevraagd bij de nieuwe autoverkoopsite van de ANWB maar die boden al gelijk de helft. Echt extreem laag.

Wie heeft er ervaring of kan mij helpen aan een betrouwbaar opkoopadres? Liefst omgeving Rotterdam of Amsterdam.

Met vriendelijke groet,

JMJ

• sander

tja (ik heb er geen ervaring mee maar toch)ik denk dat wanneer je nu je roadster verkopen wilt toch al een wat moeilijke taak hebt.

stel je eens voor op het bmw z3 forum en geef daar aan de auto te koop te willen zetten.

kijk rond wat de gaande prijzen een beetje zijn en zet de auto op marktplaats of autotrader.

misschien bij een van de bekende cabrio handelaren (googlen) eens binnen lopen en vragen.

maar wat is t wat wil je dr voor hebben etc etc je weet nooit.

denk er wel om NU en snel is nooit een combinatie die een goede prijs gaat vangen.

• Ad

Hallo BMW vrienden,

De ANWB zit erg laag met zijn prijzen, dat vond ik ook al.

probeer anders ook een Autoscout24.nl dat is ook gratis om een auto te kunnen verkopen.

Wat je echter wel dient te doen, houd wel in de gaten dat je enkel in NL adverteerd. want anders krijg je van die rare reacties van z.g.n. Amerikanen en Engelse militairen, wat achteraf gewoon oplichters zijn uit Nigeria of uit Ivoorkust ( Cote Ivoir ), want die proberen van alles en nogwat om je op te lichten.

Vaak opereren ze vanuit Frankrijk en Engeland, proberen je te paaien met wat onzinnige verhalen met veel geld, trap er niet in, en zorg gewoon dat je enkel in Nederland adverteert.

Dit geld ook voor andere sites waar je een auto kan verkopen met een advertentie, geloof die grote sommen geld nooit, google wel altijd hun e-mail adres even, dan zie je al met wie je van doen hebt.

Ik wens jou veel succes toe met de verkoop van de mooie Z3 JMJ.

met vriendelijke groet,

Ad

• e46coupe

probeer deze link eens:

http://www.zomoto.nl/SearchMyCar.aspx

• Autoverkoop

www.autoverkoopplan.nl