standkachel

• rene

hallo heb E39 520 D van 2001 sinds vanmorgen krijg ik verwarming niet me uit denk dat het de standkachel is deze blijft aan terwijl mijn kontakt afstaat heb nu batterij losgekoppelt want moet morgen werken en anders sta ik morgen met lege accu, lees hier op forum iets over egel zou dit het probleem kunnen zijn heb ook op zoek geweest naar zekering doch niets gevonden weet iemand meer ????

• Johan Jansen

Hallo,

Er is hier heel veel over te vinden online. Ik dacht dat ik dat ook had maar later bleek dat mijn accu zelf slecht was. Maar de wel bekende egel dient dan te worden vervangen. Je accu wordt idd leeggetrokken. Onder het dashboard aan de passagierszijde kan je dat eruit sleutelen. Vervolgens bestellen op ebay.

Maar als je een goede zoekfunctie invuld dan lees je erg veel.

succes..

• rene

bedankt johan heb reeds veel info gevonden ,blij dat internet bestaat en forums voor zulke dingen ,auto is reeds binnen bij garage weet morgen meer maar zal wel egel zijn welk de geest heeft gegeven ,alvast bedankt aaan iedereeen ,,,,,,,,

• Rob530DH2002

Bij de accu zitten ook nog een aantal zekeringen. Als de standkachel blijft draaien is de timer wellicht verkeerd afgesteld, maar de standkachel is zeer duidelijk hoorbaar als die in werking is (achter het binnenspatscherm bij linkervoorwiel).