Beste BMW-ers,
Sinds een dag rij ik trots rond met de face-lift achterlichten (niet LED) welke ik als plug & play setje heb aangeschaft van het merk DEPO voor mijn BMW 320i E46 09-2000 AV11 / M54B22. Als BMW-newbe heb ik uiteraard niet met alles rekening gehouden en zo kwam ik tot de conclusie dat de lamphouder (deksel) na installatie van de nieuwe lichten niet meer teruggeplaatst kan worden daar het binnenwerk van de lamphouder een hoop obstakels opwerpt. De lamphouder is ook overbodig geworden omdat de lampen nu in de nieuwe unit vast zitten. Echter wil ik toch wil graag de ruimte van de achterlichten weer netjes afsluiten met behulp van een deksel.
Nu kan ik natuurlijk het hele binnenwerk er uit slopen (ja ik durf…lol) maar uiteraard laat ik de deksel liever in tact en wil ik een lege lamphouder (deksel) kopen met enkel een glaasje voor de kofferbak verlichting en verder niets er in, een soort dummy
Ik heb al aardig wat zoekwerk verricht maar heb tot op heden nog geen resultaat geboekt, heeft iemand van jullie wellicht een passende oplossing of een site welke ik nog eens kan proberen?
Groet Vigi….