Fout melding

• sam

Heyyyyyyy BMW fans

Ik ben in het bezit van een e39 530d.Gisterenavond kreeg ik tijdens het rijden welbekende pingtoon.Ik kijk naar mijn boordcomp maar deze geeft geen enkele fout melding.Er branden geen waarschuwings lampjes.Ik zat te denken aan een losgekomen sensor maar dat zou diet toch op mijn comp moeten aangeven of niet.Die funcioneert goed omdat deze enkele dagen geleden foutmelding gaf van mijn kapote remlicht.Ik kan mij haast niet voorstelen dat ik een waarschuwings toon krijg maar computer het niet aangeeft.Iemand tips!!!!!

• Ron

Hoi Sam

Laten uitlezen.Ik zou er niet te lang mee wachten.Je weet het maar nooit.Voor een paar tientjes kan je jezelg veel kosten besparen.

Groetjes Ron

• Jaap

Misschien de alarm toon van de buitentemperatuur, die geeft een pieptoon als het 3C graden is, ik kan mij herinneren dat ik de eerste keer rot gezocht heb waarom.

• Sven

Dat zou een hoop verklaren Jaap, laatste tijd is het wel een aantal keer onder de drie graden Celcius geweest.

• sam

Dat zou inderdaad kunnen.Dat was ook het eerste wwr ik aan dacht.Ik heb ook gekeken naar temperatuur metertorn ik was gestopt maar die gaf 6,5 graaden aan.

• Ron

Hoi

Ik heb zelf ook een e39 maar bij mij is die nog nooit gaan pingen bij temperatuur onder 3 graden.:S:S

• bmw325tds@hotmail.com

Hallo

bij mij gaat hij wel pingen bij temp 3 graden. Ik heb een 530d bj 2001.

groet

• Johan Jansen

Hallo,

Bij gaat er ook een alarm af bij 3 graden. Het kan ook je parkeersensor zijn die niet meer werkt geeft ook een foutgeluid signaal. (alleen in zijn achteruit uiteraard)

• sander

gebeurd het telkens of die ene keer?

• sam

Hoi sander

Het was enkel die ene keer.