Hoi iedereen
Ik heb 2a3 weken geleden een klein ongelukje gehad met mijn e39.Optische schade valt mee maar mijn linker wiel heeft schijnbaar ook een klap gehad al zie ik op mijn velg geen enkele krasje.Gevolg van het ongelukje auto trekt naar rechts stuur staat iets scheef naar links.Auto helemaal niet meer stabiel zoekt zelf zijn weg.Naar garage geweest conclusie stuurkogel arm verboge wat ik al vermoede.Vervangen plus binnense en buitense stuurkogel zat wat speling op.Vervolgens uitgelijnd totaal kostenplaatje 425 euro.Resultaat auto trekt nogsteeds naar rechts en stuur staat nogsteeds naar links.Terug naar dealer alles nog een keer nagekeken stuurstangen stabilisatiestangen ezv geen speliing of verbuiringen.Dan maar nog een keer uitlijnen.Monteur laat mij zien dat het stuur recht staat.Kostenplaatje 175 euro.Nogmaals nakijken van het ophanging en uitlijnen.Resultaat auto trekt nog steeds naar rechts stuur staat scheef naar links.Vanmorgen weer terug naar dealer maar deze keer oiets minder vriendelijk 600 euries kwijt en ik denkennde dat ik uitgemolken word.Worden wij allemaal toch bij dealer ma jah.Volgens de monteur moet ik nu toch gaan denken aan het vervangen van stuurhuis ondanks dat deze geen sporen van lekken vertoont.Deze zouden volgens hem niet gereviseeerd kunnen worden.Heeft iemand boven omschreven probleem zelf al gehad of enige suggesties waarnaar ik zou moeten kijken voordat ik ga nadenken over het vervangen van het stuurhuis.Alvast bedankt voor het lezen en voor jullie reacties.
Ron