flat run banden

• ge39rard

We hebben het hier alleen maar over de nadelen van de runflats, maar een feit is wel dat je eerder je banden kapot kan rijden bij kuilen of iets dergelijk, wat ik dus zelf ondervonden heb. Hierbij heb je ook de kans heb je velg krom te rijden. laat mij maar lekker op runflats rijden dan rij ik maar iets stugger misschien ,maar ik rij mijn banden of velgen niet kapot. zeker als de wintertijd weer voorbij is onstaan er lekkere gaten in het asfalt. je kan trouwens als je een lekke band heb met runflats nog max 80 km doorrijden naar je bestemming, ook wel handig lijkt mij

gr Gerard

• sander

ge39rard Schreef:

——————————————————-

> We hebben het hier alleen maar over de nadelen van

> de runflats, maar een feit is wel dat je eerder je

> banden kapot kan rijden bij kuilen of iets

> dergelijk, wat ik dus zelf ondervonden heb.

> Hierbij heb je ook de kans heb je velg krom te

> rijden.

idd geer dit zijn grote nadelen van de runflats! (tenminste dat bedoel je toch?)

alleen begrijp ik dan onderstaande niet meer zo erg

laat mij maar lekker op runflats rijden

> dan rij ik maar iets stugger misschien ,maar ik

> rij mijn banden of velgen niet kapot. zeker als de

> wintertijd weer voorbij is onstaan er lekkere

> gaten in het asfalt. je kan trouwens als je een

> lekke band heb met runflats nog max 80 km

> doorrijden naar je bestemming, ook wel handig

> lijkt mij

> gr Gerard

• ge39rard

de runflats hebben door hun veel dikkere wang het voordeel dat je de runflats niet zo snel kapot zal rijden, of velg, ze zullen mischien wel stugger zijn j,uist door die dikkere wang. ik heb een paar maanden geleden een normale achterband moeten laten vervangen omdat ik nogal hard door een kuil was gereden en er een bult was ontstaan aan de binnekant van het band. dit waren normale banden dus ik blijf nu bij runflats juist omdat ze meer voordelen hebben

gr Gerard