flat run banden

• sieger1950

wat zijn de ervaringen met run flat banden, merk conti onder bmw 2006

drie serie

• sander

heb runflats onder een z gehad

en het is bagger

veeeeeel te stug

heb nu 19 inch normale banden en deze zijn nog soepeler dan de 17 inch runflats

ik denk wel dat de conti,s goede banden zullen zijn maar heteffect van het runflat concept is prut

• ge39rard

ik heb 19 inch runflats, 35 hoog onder mijn e46 coupe en mij bevallen ze prima, alleen klinkerwegen zijn niet ideaal, maar dat heb je ook, als de auto verlaagd is. de wangen van de runflats zijn wel een stuk dikker dan de normale banden dus sterker. ik had normale banden en deze heb ik moeten vervangen omdat er aan de binnekant van de achterband een flinke bult was ontstaan doordat ik door een kuil was gereden. ik vindt mijn runflats een stuk beter dan de normale banden die ik had en die reden trouwens net zo stug

• Rob530DH2002

Auto's met fabrieksaf runflats hebben aangepaste vering (softer), als je auto dus niet standaard met runflats uit de fabriek kwam zal het hard aanvoelen met ‘gewone vering’.

• Sven

Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet. Dus 19" velgen onder een Z4! Mocht je interesse hebben, een foto zou ik wel benieuwd naar zijn! :)

• sander

Rob530DH2002 Schreef:

——————————————————-

> Auto's met fabrieksaf runflats hebben aangepaste

> vering (softer), als je auto dus niet standaard

> met runflats uit de fabriek kwam zal het hard

> aanvoelen met ‘gewone vering’.

oja??

wat is je ervaring met runflats en onder welke auto dan?

de z4 heeft standaard runflats en geloof me die zijn stug alsook de vering van deze auto!

ik geeft toe de mijne heeft ook nog eens een m onderstel waardoor het nog erger word maar met “normale”banden rijd het een stuk beter

• sander

dat ziet er zo uit sven!

By sandere85 at 2010-05-01

By sandere85 at 2010-04-24

• Rob530DH2002

Is niet mijn ervaring maar iemand met een bandenbedrijf vertelde me dat (meer dan 40 jaar ervaring, is een zestig plusser, die maak je niks wijs als het om banden gaat).

• sander

Rob530DH2002 Schreef:

——————————————————-

> Is niet mijn ervaring maar iemand met een

> bandenbedrijf vertelde me dat (meer dan 40 jaar

> ervaring, is een zestig plusser, die maak je niks

> wijs als het om banden gaat).

ok dan zal t wel waar zijn,ik heb alleen iets anders aan den lijve ervaren zeg maar.

het kan natuurlijk best zijn dat de z een uitzondering is en gewone stugge veren heeft in combinatie met runflats.

het is wel zo dat alle advies van kenners op het gebied van de z4,s aangeeft dat wanneer je je z4 iets beter wilt laten sturen en comfortabel wilt reizen de runflats moet dumpen.

• Sven

sander Schreef:

——————————————————-

> dat ziet er zo uit sven!

>

>

> http://img203.imageshack.us/img203/7483/p4241795.j

> pg

> By sandere85 at 2010-05-01

>

> http://img153.imageshack.us/img153/6982/bbscu.jpg

> By sandere85 at 2010-04-24

Dankje voor de foto's, ziet er wel fantastisch mooi uit zeg! Snap wel dat het prettiger is om geen run flats te hebben.