Nieuw BMW platform 5, 6, X6, 7 en 8 serie

• Eric

Voor de liefhebbers van de BMW series 5, 6, X6, 7 en 8 is er een nieuw platform op internet:

http://www.bmwunited.nl

• ge39rard

mooie site. ik zit ook vaak naar www.bimmerpost.com te kijken voor het laatste BMW nieuws

gr Gerard

• Rob530DH2002

Toch raar dat een platform dat de 1 en 3 serie en nog wat BMW's uitsluit van deelname, ‘BMW United’ heet.

• JohanBMW

@Rob530DH2002: Zijn er voor BMW 1 en BMW 3 serie niet al een heleboel forums? Voor de 5, 6, 7 en 8 serie is niet zo veel beschikbaar. BMW United ziet er mooi en professioneel uit.

• Eric

Wat de andere poster ook al zegt, er zijn best veel verzamelplaatsen voor de 1 en de 3 serie. Komst bij dat de voertuigen uit de doelgroep van www.bmwunited.nl veel gebruik maken van dezelfde techniek.

• Rob530DH2002

Zoals je kan zien had ik het bericht aangepast, ik had de volgorde van de woorden aangepast opdat mensen niet zouden gaan reageren op het al dan niet uitsluiten van bepaalde typen BMW, maar op de naamkeuze.

Heeft dus niet geholpen, toch 2 reacties op iets wat niet mijn punt was. Maargoed, geen punt hoor. Punt.