radio probleem E39

• keesE39

ik heb het volgende probleem met de radio in de E39.

als je het contact aanzet staat de radio erg hard en heb ik maar aan 1 kant geluid(links)

als ik de radio via feder en balance weer goed zet is er niets aan de hand,tot dat het contact uit gaat en je het contact weer aan zet dan staat hij weer hard en alleen links geluid,je zou zeggen het is een geheugenprobleem,maar de radiostation blijft wel in het geheugen staan,in het handleidingsboekje kan ik er niets over vinden

het is een originele Bmw radio.wie weet er raad

• Jos

Het lijkt mij een probleem in het electrische gedeelte van het contactslot. Is geen dure reparatie.

• Sven

Klinkt mij eerder in de oren als een defecte radio module. Ik ga er wel van uit dat alles werkt verder? Rij eens naar een auto sloop en test eens met een andere module dan.

• keesE39

heb het electrische gedeelte van het contactslot vernieuwd,maar helaas het is het zelfde.

denk toch aan de radiomodule,maar waar zit deze eigenlijk en is het makkelijk om deze zelf te vervangen?

• ge39rard

het is waarschijnlijk de radiomodule. Dit soort problemen zijn hier vaker geweest over de e39 radio. informeer bij www.thommy.nl of www.wheelsonline.nl. zij hebben kennis van zaken. de radiomodule kan misschien gemaakt worden.

succes

gr gerard

• ilbass@zonnet.nl

Kan ik voor je herstellen Kees. Geheugen ic in de radio moet vervangen worden.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.

• keesE39

ilbass@zonnet.nl Schreef:

——————————————————-

> Kan ik voor je herstellen Kees. Geheugen ic in de

> radio moet vervangen worden.

> Ik hoor het wel als je interesse hebt.

heb je een pb gestuurd

• ilbass@zonnet.nl

Ik weet niet of ik je pb goed heb kunnen beantwoorden maar hier de site hoe de radio eruit gaat

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/My%20business%20CD%20install%20(Mucho%20pics)%20(archive)_files/My%20business%20CD%20install%20(Mucho%20pics)%20(archive).htm

• keesE39

het is voor elkaar,ik heb een goede goedkope radio kunnen vinden en alles werkt weer zo als het hoort:)-D