gezeur met dealers en leveranciers over prijs kachelweerstand

• magnum

E39 ´01

Goed ik moet moet zeggen met vrij weinig gepruts (dank zij het web) de kachelweerstand uit de E39 gekregen en dan hebben we het over part nummer bekend o.a. onder nummer 6931680

Maar nu nog een verse

Dealer vraagt 150 euro

autosloper wil er 75 voor (met alle risico op gezeur als ie het niet doet) en zegt dat ie nieuw 115 kost

op bmwfans.info staat ie voor 64 euri

wat is een goeie prijs en waar kan ik hem halen.

heb nog wat kleine pruts zo´n bekerhouder (midden console) en een verse hardyschijf nodig

• Rob530DH2002

Die prijs van de dealer klopt niet, check eens bij een andere dealer of neem contact op met de importeur.

In mijn ruim 3 jaar geleden gekochtte E39 trof ik een rekening aan van de vorige eigenaar die bij BMW dealer Maaral te Hoorn deze reparatie incl. arbeid voor € 118,94 had laten uitvoeren.

• magnum

o.k. dat geeft een idee

Als ik de importeur bel gaat het ruzie worden denk ik. Het is toch bezopen dat iedereen die ik ken of spreek met zo´n ding die egel naar de knoppen heeft of heeft gehad. plus 1 of 2 accu´s d´r bij en dan er zo´n bedrag voor durven vragen.

• pieter_bmw

Bij de dealer kost hij E85 (staat in ETK).

Bij de automaterialenzaak kan je hem voor E60 krijgen, van Hella.

• Vakman Ruud

Het juiste nieuwe nummer is: 64.11.6.923.204 en de prijs van dit moment is: 73,30 incl. BTW

Groeten.

Ruud

• roel

Net zelf vervangen en gekocht bij de bmw dealer voor 76,-. Lag op voorraad.