E39 leren bekleding

• magnum

Wie heeft er interesse in een set beige leren bekleding voor Sedan - denk aan ca. 250 euro is dat een goed bedrag of te + of te -

• panpan

Ik heb er wel interese in zitten daar ook deurpanelen bij en in wat voor staat is het leer.Heb je daar eventueel fotos van zo ja kan je die mailen naar liberty400@hotmail.com

• magnum

@ panpan ja er zitten deurpanelen bij. Ik ga v.h. weekend kijken en zet hier wel foto's neer als het wat is.

• magnum

Even wezen kijken naar het setje ‘leren’ bekleding.

a. het waren andermans foto's waar ik op af ben gekomen.

b. het was zo'n bagger set uit een sloper die te lang met open ramen in de regen heeft gestaan. Kortom een muffe vochtzooi en veel heel veel vlekken.

c. als je dan komt kijken en ff gaat uitleggen hoe het zit mag het mee voor 125,- 125!! ik wil ze voor niks nog niet mee nemen.

het blijft een drama die marktplaats en speurders kopen.

• Jos

Begrijp ik het nu goed……is het niet jouw eigen set die je te koop wilt zetten maar die van een ander ? Ik vind het namelijk een nogal vreemd verhaal.

Hoe denken de anderen erover?

• panpan

Nou en bedankt voor je inbreng (td)(td)

• fsmit79

Nee, wat panpan bedoelt is (denk ik) dat de verkoper foto's heeft gebruikt van een andere aanbieder, en dat ter plekke bleek dat de set een stuk minder mooi was dan op de foto's.

Misschien heeft hij wel mijn foto's gebruikt……;)

• magnum

Voordat hier allerlei misverstanden over het hoe en wat. Misschien hebben jullie er wat aan.

Wat ik heb is een auto met beige leer waar ik vanaf nieuw nu richting de 400d km op zit. Zie dif posts van de afgelopen jaren. Dus het is logish dat mijn voorstoel -hoewel nog steeds heel en redelijk goed uitziet - niet nieuw meer is.

Wat is de truc. Je koopt een knappe set uit de UK (waar de SE uitvoering bijna 85%+ leer is wat de klok slaat) Maar omdat de bestuurder daar op de ´andere´ stoel zit is zijn bijrijdersstoel in veel gevallen nog steeds 90% en veel en veel minder gebruikte dan welke NL of GE sets ook.

Wat ik doe is het volgende, ik koop de UK set, mijn linker stoel d´r uit en wisselen met de engelse passagiersteol en verkoop rest van de set met twee ´bestuurdersstoelen´ aan iemand zonder leer.

2 man blij en ik betaal bijna niks voor een verse stoel.

Nog vragen ?