m5?

  • R.

    Hoi,

    Waarop op te letten bij aanschaf van een M5 uit 2000? Deze BMW M5 op autoswitch.nl lijkt mij wel iets, vraag me alleen af of de prijs van 13.950 euro icm een kilometerstand van 139.000 redelijk is.

    Ik woon zo'n 2 uur rijden bij Etten-Leur vandaan, en zou graag van jullie willen weten of dit voor mij de moeite waard kan zijn hier even langs te gaan.

    R.

    PS. Deze M5 heeft toch 400 pk? Vind ‘m in ieder geval een stuk agressiever lijken dan z’n opvolger.

  • Rob530DH2002

    Als je weinig verstand van auto's hebt zou ik bij een M5 met zijn dure techniek, een kenner meenemen. De auto is op foto's niet te beoordelen, wat wel opvalt is dat de APK sinds 27-07-10 verlopen is en de auto niet verzekerd is. Zie de site van de RDW https://ovi.rdw.nl/ Check de prijzen van vergelijkbare auto's op bv. http://www.autotrader.nl/index.htm http://www.autoscout24.nl/ http://www.autotrack.nl/ http://autotelegraaf.nl/.

    Succes, laat eens horen of je deze krachtpatser hebt aangeschaft en hoe ie bevalt.

    :)-D

  • Rob 520I E39 2001 GY49132

    En daarbij nog vermeld datum 1e toelating 22-3-2000 en datum 1e afgifte in Nederland 11-4-2001,dus mogelijk geimporteerd,grondige inspektie door een kenner is geen overbodige luxe.

    Rob.

  • Jos

    Keuring bijvoorbeeld bij de ANWB laten doen (voordat je eventueel wilt gaan kopen). Krijg je een onafhankelijk advies en kunnen ze je de technische staat van de auto heel gedetailleerd tonen.

    Zou ik zeker doen bij zo'n technisch vernuftige auto die over het algemeen sportief bereden wordt.

  • ge39rard

    je moet opzeker bij dit soort auto's een ANWB keuring of een Dekra keuring laten uitvoeren anders zou ik er nooit aan beginnen. bij die garage kan je een Dekra keurmeester laten komen. je kan misschien wat regelen met die garage over de kosten van de keuring. je krijgt bij de keuring netjes een technisch rapport waarbij de auto echt grondig wordt nagekeken op de carrosserie en de motor. je weet dan pas echt of de auto in een goede staat verkeerd. zeker met 400 pk onder de motorkap zal er niet zachzinnig mee omgegaan zijn. De onderhoudshistorie moet daarom ook goed zijn want dit soort auto's hebben elke 10000 km een beurtje nodig. informeer ook bij je verzekeringmaatschappij wat de premie je gaat kosten. Kijk vooral rustig rond en doe geen overhaaste beslissingen.

    succes

    gr Gerard