accu ?

• oldjaggy

Heren,

Mijn 1 serie geeft aan dat ik een nieuwe accu nodig heb.

Is merk en kwaliteit nog van belang ? en wie weet een goed en goedkoop adres in de regio Amsterdam ?

Alvast bedankt

• Vakman Ruud

Koop de accu bij een automaterialen zaak.

Daar zit dan 1 jaar garantie op en ze kunnen je ook adviseren.

Groeten.

Ruud

• sander

hoe bedoel je geeft je 1 serie dat aan

gaat er dan een melding of zo?

• oldjaggy

Ja dat geeft hij aan, er verschijnt een accu in het dashboard, als je in je instructie boekje deze opzoekt staat er dat je hem moet vervangen.

Weet inmiddels dat een accu moet worden ‘ontladen’ met speciale apparatuur voordat je hem kan vervangen.

Mij BMW specialst rekent 122 (ex btw) voor een nieuwe accu incl vervangen.

• Jos

Voordat je zeker weet dat de accu vervangen moet worden zou ik hem eerst eens laten door meten. Kunnen ze zo doen bij de dealer en misschien valt het dan nog wel mee.

• sander

hmm

ik zeg ga maar even naar een accu/dynamo/startmotorboer

als ik t zo hoor heb je een dynamo die weigert of de 1 serie heeft een heel speciale set meldings apparatuur aan boord

heb je een voltmeter thuis??

meet dan even de accuspanning ,en ook terwijl de motor draait

deze dient bij draaiende motor minstens 13,60 te zijn en max 14,20 volt

• lucky luck

Hallo mensen ik krijg een storing op mijn radio van 1 reeks.

Ik was aan het rijden mijn bluetooth stond aan van mijn gsm die gekoppeld was aan mijn radio van 1 reeks

maar rewijl ik aan het rijden was heb ik deze uitgeschakeld.Opeens zijn de lichten van de radio uitgevallen

en terug aan.Mijn radio en cd speler speeld maar geeft geen muziek door boxenen aan de stuur kan ik ook niet meer

wisselen.

Heb Bmw gebeld ze gingen dat uitlezen en noodzakelijkresetten kost +-100 zbtw.

ik heb de batterij ontkoppeld en een dag laten staan maar blijf zelfde

kan iemand mij ermee helpen hoe ik het moet doen

of iemand die het zelfde probleem voorgehad heeft.

Mvg