stuur

• henk de jong

ik zou mijn stuur van e34 96 willen vernagen door die uit model van 2002 of 2003 is dit mogelijk in verband met kabels of zou er nieuwe kabelboom moeten worden gelegd

• ge39rard

Het model stuur van 2002 past volgens mij niet eens op de e39 vanaf 1998 totaan de facelift dus dat stuur gaat dan denk ik ook niet passen op jouw e34. Misschien dat het stuur vanaf 1998 van de e39 nog wel past. informeer eens bij www.wheelonline.nl of www.hlautomotive.nl. Zij weten denk ik wel meer, want ze verkopen genoeg BMW spul

succes

Gr Gerard

• henk de jong

tip foutje het betreft geen e34 maar e39 uit 96 die hebben in 2000 een facelift gehad en oa nieuwe stuur die vind ik mooier dan deze is ook iets kleiner

• ge39rard

volgens mij past het stuur niet die na de facelift zijn gekomen. ik heb er ook wel eens naar gekeken ik heb een e39 bj 1998 gehad . die van mij had een ///Mstuur die tot bj 2000 en ik vond het nieuwere stuur ook mooier, maar zeker weten doe ik het niet of het past

gr gerard

• sander

vergeet t maar

de airbag gaat niet werken

het stuur zelf zal nog wel passen

• henk de jong

Hoi Sander

Weet je dit omdat je het hebt geprobeert of is dit een veronderstelling.Waarom zou airbag het niet doen?En in geval dat je kabelboom zou aanpassen cq vervangen zou het dan misschien lukken.

• sander

nee ik weet t

de e39 heeft vanaf een bepaald bouwjaar een facelift gehad en daarmee zijn er ook een aantal electronische zaken anders

de auto gaat niet met de airbag overweg kunnen

tenminste daar ga ik vanuit

vraag t ruud anders eens

• henk de jong

ok bedankt

• sander

kijk anders eens op http://www.realoem.com/bmw/ daar vind je de verschillende onderdeelnummers terug