Hallo is het mogelijk om de taal te wijzigen in nederlands is nu duits en ook de spraak.
Heb een BMW 530 i exe bj 2001
Nunhem1
dat ligt aan je navigatie software welke taal je hebt. Op marktplaats kan je voor elk systeem navigatie software vinden. Jij zal wel een MK 3 nav hebben. mijn BMW komt uit 2002 en heeft een MK 3 nav. Je kan het nakijken in je nav instellingen. rechts onderin je scherm zie je dan het type systeem staan
succes Gerard
Toevallig heb ik de afgelopen week ook eens flink zitten googlen over deze onderwerp. Ik bezit een E46 coupe, bj 2002,
met MK3 systeem (CD navigatie dus). Ook ik wil Nederlands in mijn auto en ben het volgende te weten te komen.
Update naar Nederlands schijnt dus alleen mogelijk, als je een vrouwelijke begeleidingsstem hebt + keuze uit 2 talen (Engels en Duits). Op marktplaats bieden ze deze CD aan voor 50 euro. Dus als er geïnteresseerden zijn,
dan kunnen we de kosten wellicht onderling verdelen.
mijn MK 3 systeem van mijn e46 coupe bj 2002 heeft ook een vrouwelijke stem en het menu is Nederlandstalig, maar dat was al zo toen ik de auto kocht. Ik weet alleen dat je wel uit moet kijken wel systeem nav je hebt want software voor een MK4 draait niet op een MK3 nav. Als je naar de Nav instellingen gaat staat het bovenaan en niet onderaan
gr Gerard
Ja, dat klopt ge39rard. Over die advertentie heb ik het ook (zie: mijn vorig bericht).
Als je langs gaat, kost het je idd 25 euro. Ik zelf woon in Eindhoven en Dordrecht vind ik een beetje te ver. Vandaar dat ik ze gebeld heb en ze even heb gevraagd of er een andere oplossing voor was, dan perse langs gaan. En een ander oplossing was dus om de update CD op te sturen, maar dan voor 50 euro (simpelweg, omdat je dan ook andere auto's kon updaten). Dus als er nog geïnteresseerden zijn, laat maar weten. nunhem1…?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?