afgebroken wisserarm touring E46

• Chemical

Hallo leden,

Even een korte vraag. Afgelopen weekend hebben mensen mijn BMW touring vernield. Daarbij is mijn spiegelkap vernield en mijn wisserarm compleet afgebroken. Daarbij zijn de onderdelen ook nog meegenomen. Zo zonde, maar je doet er niets tegen.

Nu ben ik op zoek naar een aantal vervangende onderdelen. (Betreft 318i, touring sep 2000) Omdat ik niet meer beschik over de onderdelen en installatie dvd's (TIS o.a.) kan ik niet zo de onderdelen nummers opzoeken. Daarom plaats ik dit berichtje even.

Mijn vraag is eigenlijk passen de wisserarmen van alle E46 modelen op mijn model. Of zijn er verschillende modelen in omloop. Het gaat dus alleen om het gedeelte wat op apart te openen achterraam is gemonteerd.

Verder ben ik op zoek naar een zwarte spiegel voor de bestuurderszijde. Standaard model.

Mocht iemand mij verder kunnen helpen, alvast bedankt,

• John 320D

Voor onderdelen met nummers, zoals in TIS zie www.realoem.com

Ben van mening dat een sedan en touring in elk geval hetzelfde zijn.

Spiegel kun je wellicht op MP scoren, of aanvraag doen via de onderdelenlijn.

• ge39rard

zoek een goede BMW sloper, die vindt je op martkplaats en ook spiegels

succes

gr Gerard

• Chemical

Mannen,

Bedankt, ik ben al een mooi eind verder. Heb ik een nieuwe arm gevonden op marktplaats. Nu zal ik nog even zoeken naar spiegel.

Gr,

• ge39rard

hier een link voor je buitenspiegel http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/bmw-onderdelen/377968089-buitenspiegels-bmw-e46-coupe-sedan-e39-in-diverse-kleuren.html?return=eJxNjF1uhDAMBu%2ByErwVQmgjNQhV7BV6gpS4JSI%2FFjbaqtXefc1uH%2FrkmZH8OdvZ32DVQFb32p4I3DYvw8KMtm3XgpCb5LaVMTrH1OTYup3LU8keNg8RcvuRLv91NqZZOMW37zh2taeRS9VPXdWfcRdQAlFs0kbdWQsbI%2BSD0FFY7k9AQfr09IjIf79J%2BpT3BFuYRdeLKGGAL4hU6Ret4PkYK3Ss6RpxH1WNhXguHkbz2neVPk%2Fvp%2BF6A5mWTZQ%3D&df=1&fta=eNo10UFu5CAQBdC7IE1vZkNBge1CvcgFZpMDtMCFe6xxxyi4k1ai3H0ox1nxJHD90nekjj4r9aTur8vlLS5VhUoAQOqxnOHE9bytBKHcSYcFyHjdTkPeB54pLBt9zCXUiSuFsrU3t0Iv91t%2Bncfw751qmfM1L%2FWX0Rl9WOtM5lTK%2FaxPZa3buHI%2B%2B8HC76dnyUVSJV6zCnOLrGRJzbwvZLq2IXiwqB0%2FwMcOELXAs%2BmtwHGKcQfk5ASWdT%2Fs6EzCb%2BgpCcwwsmkYOkxpOuD5gJY3g7Fay%2BS%2Bc45lTu8dwA6w0I8NOERtJdSPumc4MPoDiX8g%2B3g32dHsSPx95dBn%2Bcolm5PMcZj6TlbFKUGCHcNkJRRbGMoctMZhJwDAiPv%2Fak1ta4lcL0t%2BuW5%2FfxocSN3i4yKlth6ZjHRJKr6r8OfgmwqRNH1%2Bff0HHGeXtQ%3D%3D&fta_ind=14&fs=1&thumb_click=1#photoGallery

succes

gr Gerard

• Robman

De achter wisser arm van de touring van 2000 is anders dan die nu te koop is bij bmw.

Deze is iets meer gebogen en wist daardoor minder oppervlak.

Deze hebben ze opnieuw gewijzigd en is nu minder goed.

De oude is niet meer te koop.

• Chemical

Nog even een korte vraag.

Ik heb een set spiegels gevonden die op mijn model passen. Mijn vraag is waar kan ik zo snel een handleiding vinden om de boel om te bouwen.

Normaal gesproken moet het niet zo moeilijk zijn, maar dit klusje heb ik nog niet eerder gedaan.

• Chemical

Nog even een korte vraag.

Ik heb een set spiegels gevonden die op mijn model passen. Mijn vraag is waar kan ik zo snel een handleiding vinden om de boel om te bouwen.

Normaal gesproken moet het niet zo moeilijk zijn, maar dit klusje heb ik nog niet eerder gedaan.

• Peter

De E46 ken ik niet uit mijn hoofd, maar normaal gesproken zit de spiegel met 3 bouten aan de deur geschroefd. Aan de binnenkant moet je dus verwijderen wat nodig is, eventueel het deurpaneel. Dan is het een kwestie van stekker(s) losmaken, losschroeven en dat is het.