batterij sleutel vervangen

• sander

yep voor dit model sleutel werkt dat prima

heb je btw ook nieuwe knopjes nodig dan moet je me pmen of op marktplaats kijken .

• esther

Hallo,

ik krijg met men sleutel de auto niet meer open ( wel met de aparte sleutel maar niet de knopjes op de sleutel), ik krijg de auto hierwel mee opslot en de koffer kan ook nog altijd vant slot, de reserve sleutel heeft dit ook !!? weet iemand hoe dit komt! het is echt van de ene op de andere dag gekomen.

• Rob530DH2002

Beide sleutels opnieuw initialiseren, gebruik de zoekfunctie rechtsboven voor de procedure want het is een regelmatig terugkerend onderwerp hier.

• groen143

Bezit een bmw e36 touring 320i M52 1995 VIN EN63704.

Een vraag, nu heb ik best al veel vervangen of gerepareerd aan onderdelen

wil nu de remslangen vervangen voor en achter na 16 jaar lijkt mij niet overdreven.

Alleen in Tis en boek Olieslager en diverse site's heb ik nog geen duidelijk

beeld (voorbeeld).

Mijn beeld is de slang met boven een klein nokje wordt dmv de wartelschroef

het gedeelte met het moertje op de koperen leiding verbonden.

Dus slang met remslangsleutel tegenhouden en wartel moertje lossen met steek 8mm(dacht ik)

Kan ik het zo uitvoeren of mis ik dan een stuk remleiding,mogelijk zijn er al mensen die dit

al fluitend hebben gedaan maar toch enige tips/oplettendheid en voorzichtigheid geboden bij ?

die dit mij willen melden mogelijk een link misschien naar ?????? ze zijn er maar ik kan ze niet vinden

vandaar mijn verzoek.

Alvast bedankt en een prettig weekeinde

joop groen

• jos

ik ben calimero en ik zeg je dat je alles zult kapot maken ik weet hoe alles moet maar ik zeg het je lekker niet oempa loempa tapetie toe i got a perfect story for you

• Rob530DH2002

En jochie, mag je zomaar op de computer van mam?

• jodi

hallo ik hem een bwm x5 hoe kan ik de batterij vervangen en waar