BMW telefoon nummer wissen

• Bas

Hallo,

In mijn e46 zit een originele BMW telefoon (met snoer), hiervan wil ik een nummer wissen die in het telefoonboek bevindt. Weet iemand hoe dit moet?

Gek genoeg staat het niet in de bijgeleverde handleiding en ik heb al veel knoppen geprobeerd.

Tevens wil ik de PIN code verwijderen, deze is nodig iedere keer als je instapt. Ik weet het is een beveiliging, maar ik wil hem echt weg hebben. Iemand een idee?

Groet,

Bas

• maurice

Hallo Bas,

Ben je er nog uitgekomen,heb zelf een e39 (535).En wil een aantal telefoonnummers wissen.Iemand anders misschien die weet hoe dit moet?

groet,

Maurice

• sander

staat toch echt wel in de de handleiding voor de telefoon hoor.

bij de e39 die ik had iig wel.

• maurice

Hallo Sander,

Ik kan het nergens vinden daarom had ik gezocht of het ergens hier op het forum stond beschreven.Als je bijvoorbeeld een nummer erin zet kun je het nummer wel corrigeren.Maar op een of ander manier slaat hij het niet op.Voor de rest doet de telefoon het prima hoor.

• sander

tja ik weet te niet meer uit t hoofd ik heb de 5 al een anderhalf tot 2 jaar niet meer

maar je moet in principe altijd het telefoonboek kunnen wissen of aanpassen niewaar?

ik herinner me wel dat het een beetje vaag omschreven was en niet geheel intuitief dat menutje zeg maar.

http://www.e34.nl/downloads/autotelefon.pdf

kijk hier eens op bladzijde 35 kun je daar wat mee?

• maurice

Hallo sander bedankt voor je pdf,ga er van de week mee aan de slag.Heb ff snel gekeken inderdaad voor de e34 staat het beschreven.

Ik laat het je weten hoe het is afgelopen

groet,

maurice

• Piedro

Anders druk je de sim even in een gewone telefoon. dan kun je ook makkelijk de pin eraf halen.