Sinds kort krijg ik de achterklep van mijn BMW E39 touring alleen nog open via de knop aan de binnenzijde. De glazen klep aan de achterzijde krijg ik wel normaal open aan de buitenzijde.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Nou, heb het een tijdje laten zitten, maar zojuist een nieuwe handgreep op de achterklep gemonteerd. Probleem was dus; de handgreep deed het niet meer, de klep ging wel open via de knop in de auto en via de afstandbediening. Een kabelbreuk lag dus niet voor de hand, maar voor de zekerheid wel gecheckt. Niets gevonden dus.
Na het monteren nog steeds geen resultaat. Het enige dat ik me nu nog kan bedenken, is een kabelbreuk in de draad van de handgreep naar binnen. Iemand dit al eens gehad?
Helaas doet mijn WDS het niet meer, zodat ik niet kan uitzoeken hoe de bekabeling van de greep werkt.
Je bedoeld de DVD? Dat heb je met CD's en DVD's na verloop van tijd, dan doen ze het niet meer. Ben lang geleden afgestapt van branden van data. Er is echter nog de WDS online, zie het topic: http://bmw.startpagina.nl/prikbord/4100188/bmw-wds—wiring-diagram-system#msg-4100188 Volg de stappen, anders werkt het niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?