e39 528i optrekken traag

• garick

hallo

ik weet het nu niet meer afgelopen zaterdag aan de computer gehangen en er was maar 1 foutmelding dit is van de airbag maar dat wist ik al, Aan de monteur gevraagd(bmw) wat de oorzaak kan zijn en die wist het ook niet precies . Hij begon gelijk met even de lmm vervangen misschien nieuwe injectoren brandstofpomp en nog meer gis werk. Vandaag mijn gasklep schoongemaakt en reageert al iets beter. maar is nog lang niet top. Wat moet ik nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sander

breng m maar eens naar ruud

• garick

ik heb wel gelezen dat ruud veel oplossingen heeft, maar wie is ruud en waar kan ik hem vinden (bereiken).

mvg Garick

• Rob530DH2002

http://www.rapservices.nl/

• garick

hallo gisteren de auto weer laten uitlezen in een andere garage toen kwam er een nokkenas possitie sensor melding te voorschijn, Nu vraag ik me af is dit de sensor aan de inlaat zijde of aan de uitlaatzijde . Ik denk zelf de inlaat, Weet iemand de kosten van de in en uitlaat sensor.

MVG

• Jos

Kan nooit veel zijn, ik heb het ook ooit eens moeten laten vervangen. Volgens mij moet je rekenen op zo'n €100.

Ik spreek dan over zo'n 4 jaar geleden bij een e39 520i.

Hopelijk is dan het probleem opgelost en rijdt ie weer als een tierelier.

Succes,

Jos

• sander

zitten er 2 sensors op dan??

• garick

hallo

ik weet niet welke sensor ik moet vervangen die van de inlaat of de uitlaat!!!!!

50% kans iemand advies welke eerst te doen ga morgen naar de bmw om de sensor op te halen ze zijn allebei op voorraad

snel advies aub scheeld weer 90 euro.

• Jos

Vraag het aan Ruud, zie www.rapservices.nl…….bel hem desnoods op het nr dat je op de site vindt.

Succes

• sander

ik denk dat niemand je een echt antwoord kan geven man,maar maak een dealtje met de dealer leg t even uit en spreek af dat je ze beide meeneemt en eerst de inlaatsens probeert en als die t niet is de ander\degene die je niet nodig hebt breng je terug.

dat moet kunnen toch