Autoruitreparatie voor maar €40 incl. BTW met 15 maanden garantie!!!!

• Anyglass Autoruitexpert

Het kan! Het kan goedkoper, sneller en op maat!

WA verzekerd met je auto???

Geen probleem, want Anyglass Autoruitexpert is een nieuwe speler op gebeid van autoruitherstel waarbij de andere autoruitherstel bedrijven hekel aan hebben en dat is VOORDEEL.

Barstje, scheurtje, steenslagschade, maakt niks uit want wij gaan niet voor de winst, omzet, grote panden. Wij staan voor kwaliteit, snelle service en tevredenheid onder klanten.

Toch WA+, WA casco of All Risk verzekerd? Maakt ook niks uit, want zelf je schade vergoeden is beter dan dat het voor je wordt gedaan. Waarom? Zo hou je overzicht waarvoor je betaalt, hoeveel, wanneer en het belangrijkste je bespaart!

1 simpele WA autoruitreparatie kost een klant tussen € 80 en € 90 EXCLUSIEF btw. Een bedrag dat wordt geclaimd wanneer je WA+, WA casco of All Risk verzekerd bent verschilt per verzekering maar gemiddeld is dat ook € 85. en dat is maar 1 reparatie!

Wij zijn een erkend bedrijf en wij doen nette zaken, want zelf heb ik al ruim 3 jaar ervaring in ruitherstel en ben ook tevens de eigenaar/bedrijfsleider van Anyglass Autoexpert.

Dus bij ons is een snelle maar kwalitatieve reparatie € 40 per schade. Elke elke volgende schade is het € 10 erbij. En toch bijft u er voordelig bij!

Mochten er nog vragen zijn, kunt u die altijd mailen naar miroslav_k@hotmail.com

U krijgt altijd reactie terug!

Met vriendelijke groet,

Dhr. Miroslav Koncalovic

Anyglass Autoruitexpert

Eigenaar/Bedrijfsleider

• theone

Hallo,

Zijn jullie operationeel door het hele land?

En zoja komen er dan kosten bij voor reparatie op locatie?

• BMWMaX

Nu ook nog even een non-hotmailadres dan maakt het het geheel wat proffessioneler ;-)

• Miroslav Koncalovic

Hallo,

Klopt, wij maken persoonlijk een afspraak met u en komen op de afgesproken tijd en plaats. Buiten Drenthe en Friesland rekenen wij alleen € 10 extra.

Waar komt u zelf vandaan? Want mocht u toch redelijk dichtbij wonen, kunnen we ook die € 10 buiten beschouwing laten. Geen probleem.

Wat u het beste kunt doen is ons uw naam, adres en woonplaats naar ons in een email sturen. Wij bellen u binnen 2 dagen terug voor een persoonlijke afspraak.

Afwachtend op u email.

Met vriendelijke groet,

Miro

• Miroslav Koncalovic

haha, dankje voor je reactie :D ik weet wat je bedoelt. Maar dat is het juist. Wij willen niet als een bedrijf bezig zijn, hiermee geef je het gevoel dat je met iemand aan het praten bent en niet met het bedrijf zelf. Want een bedrijf heeft altijd een gevoel van enig afstand houden en niet alles laten weten (in hun eigen voordeel).

Maar ik zal er eens over nadenken ;) bedankt voor de tip..

Wij staan trouwens binnenkort op 1 augustus a.s. op de jaarlijkse ALARM meeting. ( www.alfa-meeting.nl ). Daar gaan wij dus onze kunsten vertonen :P Dus mochten er nog aantal belangrijke BMW meetings zijn laat het me gerust weten, want dat is een ervaring op zich..

Trouwens, heb zelf ook een zwarte bmw 316i coupè exclusive bj 94..maar nooit bij een bmw club gekeken..haha

Nogmaals bedankt voor de tip ;)

Grt Miro

• vegito

Ik heb een sterretje in me voorruit.. verder geen last ervan maar wel bang dat ie misschien doormiddel van de airco doorscheurd. qua verzekering heb ik uiteraard WA alleen mocht dit gerepareerd kunnen neem aan van wel ben ik dus in totaal 50 euro kwijt om dit sterretje te laten fixen door jullie. Ik woon namelijk in Den-Haag en wil graag dit wel z.s.m. opgelost hebben.

• Miroslav Koncalovic

Geachte heer,

Onze excuus voor een te late reactie!

De reden is dat we het zo ineens druk hadden gekregen sinds wij net zijn gestart.

Misschien is dit een goed idee. Want 1 augustus a.s. staan wij in Zoetemeer op een Alfameeting van 10.00 t/m 16.00 uur. Dit is namelijk heel dichtbij Den Haag. Want mochten wij het dan repareren maken wij er gewoon € 40 van want wij doen niet moelijk over geld :)

Mocht u nog vragen hebben, kunt u mij beter een email sturen naar: anyglass@live.nl of kunt u bellen naar 06 11 29 33 80 (altijd bereikbaar)

Met vriendelijke groet,

Miroslav Koncalovic