startprobleen e46 318ci lpg g3

• ge46rard coupe

hallo

ik zit al een tijdje met een startprobleem van mijn e46 318ci lpg g3 bj 2002, zodra de motor iets afgekoeld is. Dus als de temperatuurmeter tussen koud en warm staat of een streep voor het rode. Als de motor koud of warm is start ie zonder problemen. De nokkenassensor is wel vervangen. Die was wel kapot maar heeft het probleem niet verholpen. bij het uitlezen geeft de computer ook geen probleem aan. Als ik wat gas bijgeef wil de motor na wat sputteren wel aanslaan na twee keer starten. Wat zou dit probleem kunnen zijn. de benzineleidingen zijn ook schoon dmv een toevoeging in de benzine. Is het soms de brandstofpomp? ik heb het idee dat de auto wat luier is geworden. De auto heeft een paar maanden geleden een grote beurt gehad dus alle filters/carterventilatie/olie e.d/ ik heb geen zin om zomaar van alles te laten vervangen wat de meeste garage's doen als bij het uitlezen verder geen problemen worden gevonden. ik hoop dat hier meer mensen zijn die ervaring hebben met een soort gelijk probleem.

gr gerard

• hak318ig3e46

luchtmassameter in orde?? die van mij sputterde trok traag op , hield in , knalde in de uitlaat dit was verholpen toen lmm was vervangen

verder was alles net als bij jou in orde

• ge46rard coupe

oke bedankt,misschien dat dat het probleem is. ik heb gehoord dat de brandstofpomp ook op goed werken gemeten kan worden maar niet iedere garage heeft hier apparatuur voor , klopt dat?

gtr gerard