Risetten e36

• ben

Hallo,

Ik weet dat er handige tools zijn om een bmw te risetten maar ik weet ook dat het met draadjes kan ?.

Is hier iemand onder de techneuten die mij kan vertellen hoe dat zit ,bij mij vorige 318I uit 90 had ik er een handig boekje bij waar het in stond, maar ik heb een jaar geleden een 318I e36 uit 1996 gekocht en ik ben het handige boekje helaas kwijt .

Wie kan mij vertellen hoe ik dit doe ? en hoe dat zit ?,Dus hoe riset ik de olie service en/of andere dingen om te risetten, en waar steek ik de draadjes in ik bedoel bij welk nummer begin je en waar steek je hem vervolgens dan in ? ik weet dat je het moet doen met het contackt aan.

Het gaat vervolgens om een BMW touring uit 1996 met een e36 motor .

Al vast bedankt Ben …

• sander

risetten???

het resetten kun je het beste met een tooltje doen ,niet met draadjes gaan klooien.

• ge46rard coupe

ik heb weleens gehoord dat je de service interval kunt resetten door de dagteller ingedrukt te houden en dan kontakt te maken

gr gerard

• Rob530DH2002

Jij hebt het over het geheimmenu van een latere generatie BMW's. Oppassen met draadjes klooien, als je het verkeerd doet kan je grote schade veroorzaken.

• Vakman Ruud

Gewoon even bij ons langs komen.

De koffie is altijd klaar en geen risico.

Groeten.

Ruud

• Vakman Ruud

Op eigen risico dan :

Pin 7 en pin 19

19 is massa en 7 is de terugstel pin.

Maar het is aan te raden om in de kabel een weerstand van 10 Ohm op te nemen.

Groeten.

Ruud

• sander

ik heb ook een resettertje

• Peter

Met pin 7/19 kun je in verschillende stappen de inspectie I/II en olieservice resetten, exacte tijden weet ik zo niet uit mijn hoofd.

• maurice

Ben,

Waar kom je vandaan? Kan hem evt ook voor je resetten.Zonder met draadjes te klooien hahahahhah.

Ps als je in de buurt van ruud woont moet je uiterraad naar hem toe.Koffie is er altijd bruin.

gr,

maurice