dankje sven voor je woord van vertrouwen:)
tja een z4 ,let op gebroken achterveren,werking van de electrische ramen,en let tijdens het proefrijden heeeeel goed op het sturen,dwz dat het sturen op een recht stuk niet schokkerig gaat.
de ztjes hebben soms last van sticky steering ,dan lijkt het of je stuurwiel met magneetjes vast zit en je elke keer als je iets corrigeerd door een weerstand heen moet drukken (begrijp je wat ik bedoel)
het weg gedrag kan zoekerig zijn op stukken met sporen erin maar dat is vrij normaal,kijk ook of er runflats onder zitten of niet ,deze zijn namelijk bok hard en maken het comfort er niet beter op ,die zul je graag willen vervangen voor normale banden.
ik heb mijn z even uitgelezen om de km stand te checkken ,doe dat ook of neem de auto heel even mee langs een bmw dealer (misschien een afspraakje maken met een dealer in de buurt van de verkoper?)
let op de koppeling bij een schakelauto deze (of het dubbele vliegwiel)wil nog wel eens verslijten geloof ik.
voor welke motorvariant wil je gaan?
tja en opties hoe meer hoe beter denk ik?
ik ben vooral blij met de top hifi en de proff navi ,xenon,pdc,cruisecontr (deze is vrij simpel in te bouwen ook)
mooi is ook als er een hardtop bij zit ,erg lekker in de winter.
tja dat is het wel zo,n beetje denk ik,behalve kijk idd eens rond op het www.z3forum.nl daar vind je bergen met info over de z van echte liefhebbers.