wil een 320d bwjr:95 kopen

• Gino

Hallo,

Ga morgen een bmw 320s bwjr 2005 bekijken, maar mijn vraag is:

Staat 99000 km op en geen nap! Hoe kan ik zien dat het originele km zijn?

En waar moet ik nog meer op letten?

Mvg Gino

• maurice

Je gaat toch niet toevallig naar een garage in amersfoort.Ben daar eens wezen kijken,maar daar rommelen ze aardig met de km standen.Dus bespaar je de reis als je daar heen gaat.Tenzij je beflikkert wilt worden.Volgens mij heette dat bedrijf A&A auto's,ze hadden in ieder geval zat keus in verschillende merken.Daar kreeg je ook geen nap bij de auto.Ben daar ook snel wegegaan heb het niet zo met oplichters.Wat je ook kan doen als je tenminste het kentekennummer weet is een kentekencheck doen op de pagina van autoweek daar kun je veel gegevens terug vinden.Zo kun je bijv zien of het een ingevoerde auto is.Als je slim bent neem iemand mee die verstand van auto's heeft.

succes met de koop

• Bob

Je bedoelt A & D auto's in Amersfoort.

Nog zo'n eentje is Jetcars in Rotterdam meen ik, in ieder geval wel Jetcars

Idd, bespaar jezelf de ellende en ga niet naar deze bedrijven toe, bedonderen je waar je bij staat.

Maar eventjes terug op de km-stand, 99.000 km kan best kloppen hoor,

als ik het eventjes met mijn auto vergelijk, uit 96, met 196.000 km op de teller, NAP

Verder, net zoals Maurice al zei, kijk gewoon goed, en neem iemand die er verstand van heeft mee..

Succes morgen!

Gr, Bob

• maurice

He bob,

Klopt het is A&D auto's ben jij daar dus ook geweest? De eigenaar was ook niet zo blij dat ik zo goed met z'n hond overweg kon.ik had toen destijds zelf een amerikaanse stefford en altijd hondensnoepjes bij me.Daar liep een engelse maar wij waren binnen de korste keren vrienden.Hij deed alles voor die snoepjes hahahaha.laat ik maar ophouden want het is ten slotte een bmw site en geen hondensite.Gino laat je nog ff weten hoe het is afgelopen.Als het niks word kan je ook nog mijn 520 i excl kopen met g3 installatie.

• Sven

wil een 320d bwjr:95 kopen

Gepost door: Gino ()

Datum: 28 mei 2010 20:39

Hallo,

Ga morgen een bmw 320s bwjr 2005 bekijken, maar mijn vraag is:

Uit welk jaar is de auto nu? (zie onderwerp en vraag)

• Bob

Haha heb jij weer, denkt die man van a&d auto's een waakhond te hebben, weer niet (:P) hahaha

Maar ik was daar inderdaad ook geweest ja, was daar wezen kijken voor een auto des tijds maar de sfeer die er rond hangt en hoe de verkopers daar doen, ook klopte de advertentie niet met hoe de auto er daadwerkelijk bij stond.

Heb er uiteindelijk ook niks gekocht.

Ze zijn ook nog een keertje in het nieuws geweest bij alberto stegeman op sbs6, is alweer een tijd geleden maar toen hadden ze ook al van die rare praktijken, in ieder geval nooit heen gaan!

• maurice

Bob Schreef:

——————————————————-

> Haha heb jij weer, denkt die man van a&d auto's

> een waakhond te hebben, weer niet (:P) hahaha

>

> Maar ik was daar inderdaad ook geweest ja, was

> daar wezen kijken voor een auto des tijds maar de

> sfeer die er rond hangt en hoe de verkopers daar

> doen, ook klopte de advertentie niet met hoe de

> auto er daadwerkelijk bij stond.

> Heb er uiteindelijk ook niks gekocht.

> Ze zijn ook nog een keertje in het nieuws geweest

> bij alberto stegeman op sbs6, is alweer een tijd

> geleden maar toen hadden ze ook al van die rare

> praktijken, in ieder geval nooit heen gaan!

Misschien is het wel een goed idee om dit soort oplichters hier op de site goed te benoemen.Maar vaak kom je ook al heel ver met je boerenverstand.

Ja dat met die hond was echt lachen,had toen bij hun op de site een mooie bmw gezien met die gozer gebeld.Of de auto nog beschikbaar was.Dat was zo.Ik erheen maar kreeg daar al heel snel een slecht voorgevoel.Later bleek bij die pippo naar naarvraag dat de auto weg was.Maar hij had nog wel een andere.Nou ik had al gegeten en gedronken.

• vegito

haha, Jetcars dat is pas echt een partij drama geval..kon mijn ogen niet geloven echt letterlijk ::o hoe ze daar auto's verkopen alsof je op de haagse markt terecht bent gekomen.

Ging daar een Audi A6 kijken uit veronderstelling dat ie te koop stond wat uiteraard via hun site zo was, eenmaal aangekomen staat de auto niet eens daar, maar dood leuk nog steeds rond ermee gereden wordt. Verteld die verkoper ja als je 15 min kunt wachten komt ie zo hier naar toe want hij was in Amsterdam aan het shoppen.

Alle auto's zijn afgeracht daar meeste gevallen schade auto's geweest of technische schade's.

Ik zou echt nooit en never daar heen gaan is vragen om problemen en je kan daar nooit een betrouwbaar auto kopen.

TIP. auto's moet je altijd van verweg randstad kopen met name in Overrijsel,Henglo, of auto veemarkt in barneveld!..