daadwerkelijke km stand

• maurice

Is er een mogelijkheid om de daadwerkelijke km stand uit te lezen,het betreft een e36 320 cabrio bj '99.Auto komt uit belgie.Ben van plan deze aan te schaffen.Of kan dit alleen bij de dealer.

• sander

laptoppie mee met carsoft !

of even een afspraak bij een dealer in de buurt regelen als je gaat kijken naar de auto

• maurice

Ok,

Sander verkoop je die programma's ook.En is dit net als tis dat je meerdere type's kunt selecteren.

• sander

programma is t probleem niet

je hebt ook hardware nodig en een serieele ingang of een verloop

kijk eens op marktplaats daar werd er kort geleden 1 aangeboden

gr

• Vakman Ruud

Bij de E36 is de orinele km stand niet uit te lezen, omdat die alleen maar in de chip van de dash wordt vastgelegd.

Bij latere modellen is er een extra controle via de lM.

Veel autoverkopers houden de dagteller ingedrukt en zetten dan het kontakt aan, gevolg waarde > 300.000.

Maar dat is het onderdeelnummer van de unit en NIET de km stand.

Ook Carsoft geeft geen opgave omdat dat er niet is.

Als je een lijst wilt hebben van de gegevens die mbv de dagtellerknop te zien zijn kan ik je die mailen.

Groeten.

Ruud

• sander

oeps sorry niet goed gelezen das stom

idd e36 kun je weinig aan uit lezen

• maurice

hahaha sander altijd baas boven baas.Niemand die volgens mij meer verstand heeft van de bmw dan ruud.Maar ja hij is ook wat ouder dan wij.Oja ruud zou je me die lijst kunnen doormailen.Alvast bedankt.

• Ton Janssen E46 320 1999

De NAP (nationale autopas) is natuurlijk ook een manier om een indruk te krijgen van de echte kilometer stand.

Daar heeft maurice natuurlijk niets aan met zijn cabrio uit Belgie.

Maar, hoe werkt de NAP eigenlijk en hoe komt een particulier aan die gegevens.

Ik heb gezocht met NAP en nap maar niets kunnen vinden op dit prikbord.

Geeft iemand hierover een goed verhaal?

Ton

Apeldoorn

• sander

nap kun je zelf opvragen als je een paar eu betaald

alleen aangesloten bedrijven geven nap de km standen door ,bij de apk word niets doorgegeven als de garage er niet aan mee doet