natte plek

• a hage KP23189

hallo,

Heb bij de bestuurderszijde een natte plek van 2 cm breed van de ene kant van de mat van de bestuurdersmat tot de andere kant, niet op de mat zelf maar eronder.

Precies op de scheiding waar de mat aan het eind van de voeten omhoog gaat - op die overgang.

Nou lijkt het van de onderkant te komen chassis en zie ook dat mijn voorganger die deze auto eerst had een wat vervelende schaving van een paar lichte krassen op de onderdorpel heeft gepresteerd.

Deze nattigheid is alleen het geval als het geregend heeft en als het 2 dagen droog is , is het weer weg.

Is er iets van de bodemplaat verschoven dat dit gebeurd is of is het wat anders ik zie er op het 1e oog geen rare dingen aan.

mijn binnen spatbord is nog helemaal intakt. Daarnaast is dit beginpunt ongeveer 20-25 cm van het spatbord-binnenkant vandaan waar je matje omhoog loopt en komt op zeker van de onderkant vandaan.

Wat kan ik hier aan doen of hoe kan zoiets ontstaan?en wat zouden de kosten kunnen zijn in het ongunstigste geval.

Graag iemand een reactie bij een e46 2003

gr a hage

• piet

hoi

ik had ook lekkage. kwam uiteindelijk doordat het folie in de deur niet goed vast meer zat check dat eerst even is makkelijk te controleren

• a hage KP23189

hoi piet,

hoe check je dat?Of moet er iets los gehaald worden .

• piet

water in raamstijl gooien, zou dan netjes onder uit de deur naar BUITEN moeten lopen, als de zaak binnen nat wordt weet je genoeg. je kunt ook gewoon even de deurbekleding binnen loshalen dan zie je mischien het water naar binnen lopen door de folie (soort polyurethaanfolie) aansluiting op plaatwerk deur onder.

• a hage KP23189

ok, bedankt zover

gr a hage

• wiren

Idd de isolatie in de deur. Een kwaal van de E46. Heb het bij mijn al bij 3 portieren moeten vervangen.

Zie hier een DIY van iemand die zelf de isolatie heeft vervangen.

E46 vapor barrier door fix

• a hage KP23189

he wiren strak filmpje ,

bedankt er voor.

a hage