hallo iedereen die dit leest,
sinds een aantal weken heb ik het probleem dat aan de bestuurders kant van mij E36 325 coupe van 1992 de deur hendel aanvoelt alsof hij lam is. het is een beetje vreemd, want zodra ik de deur open wil maken is het alleen het eerste stukje dat ik de hendel naar buiten trek dat deze lam aanvoelt. trek ik de hendel helemaal naar buiten dan komt er ongeveer halverwege een punt waarop het wel weer lijkt alsof hij toch niet lam is maar de deur gaat helaas niet open.
nou is mijn naam geen adriaan en heb ik ook geen acrobaten pakje aan, maar ben inmiddels wel een groot artiest in het overwinnen van de middenconsole.
de keren dat het wel lukte om de deur open te krijgen heb ik inmiddels het scherm verwijderd en het slot zelf met wat smering ingespoten aangezien deze ook wat droog leek. grijpt weer makkelijk vast om die pin die aan de andere kant zit maar het is maar voor ongeveer een minuutje of 5 en dan is het weer gebeurd met de mogelijkheid om de deur te openen.
zou dit nou liggen aan de deurhendel en het kapottrekken met vorst? of zit er wat verder in de deur iets mechanisch wat nog kapot kan zijn?
alvast bedankt voor de reacties
m.v.g Robin