Weer 1 over velgen

• JP

Ook ff een velgen vraagje, passen

voor: 8 x 17 inch ET 11

achter 9 x 17 ET 24

op een Compact E36 ?

De velgen (gotti's) heb ik gekregen van mijn oom, hij heeft zijn E32 verkocht met alleen de wintervelgen en kon er niks verder mee.

• JP

op http://www.wheelsizecalculator.com/?merkID=3 staat deze ET en 10J voor een E36.

Maar normaliter kan toch elk wiel van een BMW op een andere mede door adapters of ringen (indien naaf iets groter is).

Kan iemand mij dan aub doorverwijzen naar een website of e.d.

mijn dank is groot bij voorbaat.

Prettige dag verder allen

JP

• JP

ik bedoelde uiteraard…..op staat deze ET en 10J voor een E36 NIET!

:)

• JP

Wat een waardeloos antwoord en wat een waardeloze feedback hier. Er werd mij verteld dat hier experts aanwezig waren. Enfin, ik weet het antwoord inmiddels via een ECHTE BMW site. Laters!

• BMWMaX

Waardeloos omdat je zelf eigenlijk al je antwoord hebt gegeven ?

Beetje kort door de bocht, vind je niet ?

Maar goed, wat jij wilt is totaal onmogelijk zonder flink uitkloppen en/of rollen. ET waardes zijn echt veel te laag om zomaar onder de wagen passend te krijgen.

• JP

Was toch steeds in de vragende vorm lijkt mij, vroeg om bevestiging….dus wat mij betreft ga jij BMWMax (laat me raden een Zeeuw ofzo?) kort door de bocht. Enfin, je hebt wel verstand van auto's, want het kan inderdaad niet standaard overgelepeld worden. Mijn nederige dank

• Peter

ET-waarde is veel te laag, waardoor ze te ver naar buiten komen. Niet fijn voor je wegligging, als het uberhaupt al in je wielkast past.

En voortaan wat meer geduld voordat je uit je slof schiet, dat is niet op z'n plaats.