locatie van de airbag computer module.. ? bmw e39

• lorenzo

hallo,

kan iemand mij zeggen waar de locatie is van de airbag computer module? het gaat om een BMW e39 uit 2001 (520i exec.) ik heb een vervanger die ik erin wil zetten.

is het verstandig om dit zelf te doen? zo ja, heeft iemand hier ervaring mee die dat even kan posten, zo nee.. gewoon naar de garage neem ik aan?

dank!

• lorenzo

het gaat dus om de plek waar de module ligt..

• lorenzo

kan iemand mij vertellen waar de airbagmodule zich bevind in een bmw e39 uit 2001? ik wil deze vervangen.

kan iemand mij ook uitleggen hoe dit moet..

• Vakman Ruud

Die is er niet.

Iedere airbag heeft zijn eigen modulle, anders zou bij een botsing alles afgaan.

Dus bij storing de aangegeven airbag. gordelspanner, stoelmatje enz. vervangen.

Succes.

Ruud

• lorenzo

shit, ik heb net een module gekocht, de foutcode was “interne fout regeleenheid” weet je dan welke dat is? ik heb een module gekocht (klein kastje met stekkeringang met nr. 6900727, is dat de goeie?) bedankt alvast!

• Lorenzo

Hallo Ruud,

het gaat om de locatie van deze sensor

, een sensor van Temic, weet je waar ik die kan vinden?
  • Vakman Ruud

Er staat een BMW nummer op mail me dat, ik heb het nooit gezien.

Groeten.

Ruud

• lorenzo

65 77 6900727 dit is het nr. dat erop staat

• bmw318touring

De module licht onder de tunnel console achter

Het is een centrale module die alle aangesloten airbags afzoderlijk van de situatie kan aansturen .

De module die jij hebt kan'' in een E39 zitten van ‘99 tot 2001 ’ 65 77 6900727

De module moet wel gecodeerd zijn voor de aangesloten componenten

• lorenzo

ok dus middenconsole achter (onder de armsteun?)

als ik hem wil verwisselen, eerst accupool eraf, module wisselen en uit laten lezen bij de garage?

(het is wel hetzelfde nummer als mijn BMW e39 uit 2001 facelift)