nieuwe manier van leasen

• Vakman Ruud

wij denken aan een nieuwe manier van het leasen van een bmw.

De maandelijke kosten zijn daarmee veel lager dan met de huidige systemen/leasemaatschappijen en zelfs interssant voor de particulier.

Want het aantal particulieren wat, bijvoorbeeld, dmv huurkoop en auto koopt is groot.

Binnenkort komen we daarop terug, maar als je intersse hebt mail me.

Groeten.

Ruud

• Rob530DH2002

Bimmerlease BV.

;)

• franklee

zit in dat concept ook het idee om youngtimers mee te nemen? Ik heb zelf ook al eens zitten kijken naar andere mogelijkheden, ook omdat ik sinds 1 september afgelopen jaar na 12 jaar leaseauto rijden daarmee gestopt ben en weer prive ben gaan rijden op basis van km vergoeding in een e39 530DA. Een hele goede keuze achteraf. Als ik youngtimers zie (bv e34 modellen van begin 90 met 50000km of minder op de teller )dan moet daar toch een aardig concept van te bedenken zijn. Dit geldt ook voor de w124 serie van Mercedes, nog steeds een erg mooi model. Helemaal leuk als je er eentje weet te vinden van voor 1987, geen wegenbelasting meer (een e28 524td lijkt me nog steeds geen straf). en wegenbelastingvrij, oldtimer verzekering van eur 90 per jaar.

Een leuke lans voor restauratiebedrijven om wagen van voor 1987 op te frissen/moderniseren en deze via een lease constructie aan te bieden.Ik heb ooit eens een artikel gelezen van een bedrijf die oude jaguars compleet moderniseerden, waarbij deze wagens administratief gezien oud waren, maar qua techniek beter waren dan het origineel.

• sieger

heb ook interesse voor leassen

• rudodudo

beste Ruud de vakman, is er al wat vordering op dit gebied, ik ben wel geinteresseerd

• Ron

Hoi

Weet iemand hoe ik in contakt kom met Ruud in verband met dit verhaal.En of dit al van grond is gekomen.

Groetjes Ron

• Jos

Kijk even op zijn site, daar vind je zijn gegevens.

Groet, Jos

• Gerrit de Wildt

Beste Ruud,

Bedankt voor de informatie. Ik las zojuist op auto leasen particulier ook het een en ander het leasen van een auto als particulier. Het klinkt allemaal erg gunstig. Ik denk dat het particulier leasen van een auto voor mij zeker het overwegen waard is.

Met vriendelijke groet,

Gerrit

Vakman Ruud Schreef:

——————————————————-

> wij denken aan een nieuwe manier van het leasen

> van een bmw.

> De maandelijke kosten zijn daarmee veel lager dan

> met de huidige systemen/leasemaatschappijen en

> zelfs interssant voor de particulier.

> Want het aantal particulieren wat, bijvoorbeeld,

> dmv huurkoop en auto koopt is groot.

> Binnenkort komen we daarop terug, maar als je