Hallo,
Ik heb een zeer dringende vraag omtrent een ongeluk op een parkeerterrein.
Zo'n 10 dagen geleden had ik mijn auto geparkeerd in een parkeervak van een winkelcentum.
Ik rijd mijn auto altijd achteruit in het vak. Ten eerste vind ik dat makkelijker en ten tweede rijd je er
gemakkelijker uit. Ik gebruik ook (bijna) nooit mijn handrem. Laat hem altijd in zijn eerste versnelling.
En nu komt het: ik stap uit mijn auto, doe hem op slot en loop aan. En opeens een harde klap!
Ik draai me om en zie een splinternieuwe Passat met zijn achterkant tegen de neus van mijn BMW.
We vullen een schadeformulier in met de aanwezige getuigen, waarna de man doorrijdt.
Toen ik klaar was in het winkelcentrum, stapte ik in mijn auto en rij aan.
Tot mijn grote schok, rijdt mijn auto opeens anders en is het motorgeluid veranderd!!
Ook heb ik vermogenverlies en hij tikt!!
In het begin twijfelde ik of het allemaal door het ongeluk kwam, maar opeens kwam bij mij het volgende op:
Mijn auto stond in zijn eerste versnelling (zonder handrem) toen het van voren werd aangereden.
Kan dit mijn kleppen hebben versteld? Of wellicht schade aan mijn distributieketting hebben veroorzaakt?
Graag verwacht ik z.s.m. reacties, omdat aankomende week een afspraak met de expertise bureau moet worden gemaakt.
Je kan er beter nu een zaak van maken i.p.v. nadat de schade expert is geweest.
Dus graag jullie meningen, reacties en eventuele reacties.
B.V.D