Ipod interface

• dirk

Hallo,

Ik heb gisteren mijn alfa 147 ingeruild op een 120i uit 2006 (speciale versie sparkling graphite) met o.a navigatie prof. en de business radio(helaas) . Nu wil ik graag mijn ipod via het schermpje van de navigatie kunnen bedienen maar vindt tot nu toe alleen nog maar de “dure” oplossing via de dealer van zo'n 500 euro. Is hier geen goedkopere oplossing voor?

Ik wil ook mijn speakers vervangen en er een versterker tussen zetten Iemand enig idee hoeveel watt de businessradio levert en zitten er onder mijn stoelen ook speakers of is dit alleen bij de hifi prof.

Bvd, Dirk.

• sander

google is your best friend!!!!!!!!!!!!!!!!!

kun je makkelijk zelf vinden dirk! t stikt van de aftermarket oplossingen.

kijkook maar eens bij

www.wheelsonline.nl

www.thommy.nl

etc etc

• dirk

Dank je voor je antwoord.Uiteraard had ik dat ook al gevonden.Maar misschien kan iemand die dit ook heeft mij nog wat suggesties geven. Ook wat betreft het vervangen van de speakers en het plaatsen van een versterker.

bvd, Dirk.

• sander

hmm

tja het mooiste (vind ik )is misschien te upgraden naar een beter oem bmw systeem,maar dat kan wel eens prijzig zijn.

verder giert het van de merken en soorten geluidsapparatuur die in te bouwen zijn

ik had in mn 5 de boel qua luidsprekertjes wat geupgrade met pioneer en wat jvc speakers

merken als jehnert leveren pasklare doorboards met xtra speakers,maar vraag maar eens bij thommy wat ze aanraden ,die weten vaak alles met je bmw radio te combineren

• dirk

Oke, dankjewel. Moet ik daar maar eens langs.

Kun je uberhaupt de radio vervangen omdat ie zo ingebouwd zit?

• lorenzo

Dirk, ik heb zelf in mijn 5 serie een ICE link voor mijn I pod interface, werkt perfect..

• dirk

Is dat ook met de nav prof. Dus bedienen via het schermpje?

• lorenzo

Dirk,

dat weet ik niet, ik heb geen nav, maar hij werkt geheel met bediening op het stuur of radio… maar geen bediening op de ipod meer mogelijk.

ik kan je vertellen dat ik goed geluid heb, hij wordt tevens opgeladen.. werkt m.i. super.

In mijn vorige BMW had ik een casettedeck, hier heb ik met een cassette bandje -> draadje + jack plug, een lange tijd mee gedaan.. dat kan ook..

• Rica

Ik heb een dice setje uit amerika overlaten komen geweldige set. kijk ff naar deze site..

www.bavariansoundwerks.com