Elke Dealer andere Prijs??

• a.g

Hoi allemaal ,Mijn vraag is wat kost het nou om een e39 bij de dealer te laten uitlezen?? Ik hoor regelmatig van andere Bmw rijders/ ‘'collega’s" dat de prijzen heel erg van elkaar verschillen.wat is nou een redelijke prijs??

• fsmit79

Een redelijke prijs is 75euro voor een uitleesunit, 5 euro voor een carsoft cd en uitlezen die hap. Hoef je niet meer naar de dealer….

Maar alleen uitlezen kostte mij bij de dealer 25euro.

• sander

kijk anders ffe of ze op zaterdagochtend een monteurtje hebben lopen

soms kan het ffe geregeld worden

ik kan m ook uitlezen voor je

ik heb carsoft

progman en dis

• a.g

in welke omgeving zit je dan sander?? Ik zit zelf in omgeving Venlo…

• sander

haha vlak boven amsterdam

dus dat word zeuren

ruud zit in ijsselstijn

• a.g

ha ha ….nee dank je wel kan mijn benzine wel ergens anders aan op maken… dan ff naar a.dam te rijden om ff uit te laten lezen… Dan maar ff naar de dealer… 5km….van mij vandaan…(:P) Maar toch bedankt…..Ik laat wel weten wat de dealer ervan zegt + de rekening natuurlijk.:)

• Rob530DH2002

DIS/GT1? Compleet systeem gekocht of zelf samengesteld? Je kan dus alles wat de dealer kan.

• sander

eeuh gekocht op mp van een gast

prima geregeld hoor,ik heb ook nog een boel hulp van m gehad met installeren.

gt1?? ik dacht progman?

ik heb het nog niet veel gebruikt hoor ,ik heb wel mn z4 ermee uitgelezen en mey progman eea aan individuele instellingen gedaan.

ik moet er nog wat ervaring mee opdoen ,maar het is uitgebreider als carsoft dat zeker.

een stuk interactiever ook.

• Peter

Hopelijk weet je dan ook wat je doet, je kunt er ook je wagen compleet nutteloos mee maken, en dan alles weer naar Duitsland opsturen om terug te laten flashen :-)

• sander

ja dat zou ook kunnen peter,maar ik beperk mij tot uitlezen en evt resetten van een storing

en hooguit de car and key memory aanpassen.