'01 - E39 - verkopen of slopen

• magnum

Ben 1e eigenaar van een BMW touring '01 (angel eyes) 520d in de goeie kleur blauw met beige leer, kinderzitjes, etc.

Kleine problemen die er zijn geweest kun je hier allemaal nalezen. (ruiterwisser vast, egel defect, luchtmassameter)

Maar na 8 jaar probleemloos dik 360.000 vooral lange afstanden rijden moet ik eigenlijk iets anders om mee bij klanten voor te rijden.)

Maar nu komt de maar. Wat moet ik doen. Verkopen of slopen ???

Als ik alles los verkoop brengt hij mij meer op dan wat de handel er voor over heeft. Maar adverteren met 360k duurt een eeuw

wat is jullie advies

• magnum

Wat ik nog kwijt wil is het volgenden. Maar dat is zonde met net een paar nieuwe banden en verder nog een prima auto die me nog nooit in de steek heeft gelaten of een hartverzakking bij het afrekenen bij de dealer heeft gegeven.

• franklee

Als het alleen de motivatie is ivm het voorrijden bij klanten: Ik rijd sinds een half jaar zelf ook in een eigen e39 uit 2001 (530D Touring met ongeveer 220.000km) na 12 jaar lease (met o.a. een nieuwe Chrysler Grand Voyager, en nieuwe Renault Grand Espace). Ik heb er geen enkele moeite mee om bij klanten voor te rijden en zonder vreselijk belangrijk te willen doen: ik heb echt geen flauwe job, ik had ook een nieuwe BMW 5 kunnen leasen (tegen m.i. veel te veel geld, ook gezien de bijtelling).Maar de klant vind het helemaal geen verkeerde keuze en vond de E39 ook de mooiste uit de serie van afgelopen jaren,

Gewoon doorrijden naar de 500.000 zou ik zeggen, als íe inderdaad nog zo goed is.

• sander

+1

misschien geef je hiermee aan ook zakelijk slim te denken??

• Rob530DH2002

Ahum, je vraagt op een BMW forum of je je auto moet slopen, wat denk je zelf wat hier het antwoord is?

(:P)

• fsmit79