probleem 1 als ik mijn auto start loopt deze eerst goed maar na een paar seconden (als het stationair toerental iets omlaag gaat) dan loopt de auto niet goed op 6 cilinders de auto staat dan een beetje te schudden als ik een paar honderd meter heb gereden is het probleem eruit en loopt de motor als een zonnetje dit probleem doet zich volgens mij erger voor als het kouder is buiten. Soms is het echter ook zo dat de auto gelijk al niet helemaal lekker loopt maar als je een paar honderd meter heb gereden is het probleem ook niet meer aanwezig.
Als ik de auto start en gelijk wegrij dan merk ik eigenlijk niets, wat kan dit toch zijn.
probleem 2 volgens volgens de bmw ook zo dat als je je auto start als deze koud is om hem twee meter te verrijden en je hem de volgende dag weer wil starten de auto ook vaak niet goed op 6 cilinders loopt ze zeggen je moet de motor gewoon eerst een paar minuten laten lopen voordat je hem uitzet omdat anders de klepstooters niet goed gevuld zijn met olie, het geen ik hier beschrijf lijkt op probleem 1.
Met een warme motor heb ik overigens helemaal geen problemen en loopt de motor altijd goed.