Aan Ad en Oldjaggy!!
Allereerst bied ik mijn excuses aan… mijn opmerking BMW… Bij Mercedes Weg gegooid…
tja.. was als … “grapje” bedoeld… te snel getypt.. en geplaatst…
Waarschijnlijk is dit ook mijn laatste bericht op dit forum.
Waarom omdat ik te goed weet hoe “de wereld” in elkaar steekt.
Tuurlijk ben ik uitermate goed op de hoogte van dat er op dit moment heel veel auto merken met zelfde soort problemen kampen..
heeft ook te maken met wat er gebeurd in de wereld.. overheden die niet zien dat men in dienst is van burgers… en alles voor zich uitschuiven..
om de burger te “beschermen”… maw gebakken lucht voor gebakken lucht.. zoals milieu eisen.. fiscale en belasting technische maatregelen waaraan auto's dienen te voldoen… tuurlijk willen alle auto merken graag auto's en liefst veel blijven verkopen dus.. als 1 merk met een fiscaal en energie label A of B kan komen dient men daar als fabrikant op in te spelen… anders zou men wel eens minder auto's kunnen verkopen… dus auto's worden qua milieu eis uit geknepen.
Met alle gevolgen van dien.. veel electronica en ook liefst zo goedkoop mogelijk van toeleveranciers. Bijna 100 % van een auto bestaat uit onderdelen geproduceerd door toeleveranciers..
Alles hangt met elkaar samen… milieu heffingen, energie belasting enz. Ik voorspel… dat binnen 5 jr. kost een liter benzine rond de 5 euro. En kost stroom en gas het 5 voudige van wat we nu betalen.
Bovendien is de manier zoals WIJ met zijn allen met de aarde en milieu om gaan belachelijk… wie rijdt er nu op plantenafval uit 1000 en den jaren geleden..
lachwekkend ….
Maar alles wordt kunstmatig in stand gehouden… zoals het koningshuis… en de overheid….(wat wij eigenlijk zelf zijn…) helaas werkt iedereen alleen maar harder en steekt iedereen zijn kop in het zand….
Ik voorspel… we staan nog maar aan het begin van een crisis… en of we over 5 jr. nog een euro hebben is nog maar de vraag… en als die er nog wel is… dan is deze niets meer waard.. maw … dan is 15 euro wellicht 0,15 eurocent waard… dat HEET inflatie…
Tuurlijk weet ik dat zoiets niet thuis hoort op een forum van BMW… maar men lokt uit dat ik ga uitleggen aan … mensen dat het mij niet gaat om 1 BMW 1 serie..
maar om een groter geheel..
Dat iedereen ook burgers HUFTERIGER worden… dit is duidelijk op forums op de weg… in landen zie oorlogen.. enz. Veroorzaakt door geld macht en politici en dan vooral de grotere machten.. van grote industriëlen die de macht in handen hebben en politici in hun macht hebben.. zie de uitdrukking poppetjes…
Zie ook een koningshuis… van mogen ze er zijn.. maar het is een poppenkast.. die wel grootaandeelhouder zijn van de BV Nederland zoals Shell enz.
Waar het mij om gaat is.. dat ik strijd voer om rechten en plichten.. wij als burger hebben geen plichten… wij zijn overgeleverd aan de grillen van bedrijven en machten… dus ik ben het helemaal eens met oldjaggy wat betreft banken..
Was ook een reden dat ik dacht ok .. dan maar een keer reageren over wat er werkelijk speelt…
Een auto is maar een voorwerp… wij mensen leven maar een paar micro seconden in het grote heelal…
Ik wens jullie allemaal veel wijsheid bij het lezen van dit verhaal.
Een “simpele” nietszeggende Burger!!