BINNEN 10 MINUTEN CONTANT GELD VOOR UW BMW

• BMW-VERKOPEN.NL

BINNEN 10 MINUTEN CONTANT GELD VOOR UW BMW

Kijk snel op www.bmw-verkopen.nl

• sander

WEGWEZEN HIER !

julie bieden veel te weinig!

• Sven

Volgens dit soort knakkers is een E36 uit 96' sedan 318i ongeveer 600 euro max waard. Inderdaad veel te weinig. Auto heeft geen roest/dealer onderhouden. 170 dkm gereden altijd binnen gestaan. (behalve als hij reed natuurlijk ;))

Aan dit soort dingen dus geen aandacht schenken is het advies dan ook!

• sander

nou is dat ook weer geen winstpakkertje zo,n 318 i uit 96

geef toe!

wat vragen ze daarvoor ?

• Rob530DH2002

Zo, nu weet iedereen op dit forum waar je heen moet gaan als je graag besodemietert wil worden bij de verkoop van je BMW, naar www.bmw-verkopen.nl natuurlijk. Je krijgt wel gratis een vette grijns van de koper erbij, dat dan weer wel!

• Jos

Volgens mij is is de verwijzing naar de site verkeerd. Moet volgens mij zijn: WWW.LAAT JE Belazeren bij BMW-VERKOPEN.NL !!!!!

• Rob530DH2002

Misschien een leuk idee om hier een wedstrijd aan te koppelen, verzin een leuke spreuk voor dit bedrijf, ik bijt de spits af:

Niet langer met uw BMW venten, verkoop hem aan BMW-VERKOPEN.NL, een clubje ex-delinquenten!

• Jos

Of zoiets van: Bij BMW-VERKOPEN.NL zijn je EUROCENTEN binnen 10 minuten zo gejat, en jij zit dan lekker met de blaren op je gat.

• Sven

sander Schreef:

——————————————————-

> nou is dat ook weer geen winstpakkertje zo,n 318 i

> uit 96

>

> geef toe!

>

> wat vragen ze daarvoor ?

Inderdaad geen winstpakkertje, echter als je ze op marktplaats (toen) als scherpste voor 1200-1300 minimaal voorbij zag gaan … dan kan je wel begrijpen dat 600 te weinig is toch? ;)

• sander

mmja das waar

maar vergeet niet dat er een verschil moet zijn tussen in en verkoop

de 12 a 1300 is ook nog eens een vraagprijs(dus misschien mee te nemen voor €1000) de auto is ongezien etc etc

je kunt er met goed fatsoen op die manier ook niet meer voor bieden,de methode is zowiezo al fout

en ze hopen natuurlijk dat je dr snel vanaf moet

als ik een bootje of bb motor moet inruilen of inkopen geef ik ook in principe een lage prijs en ongezien al helemaal

maar buiten dat alles om vind ik nog steeds dat deze mannen idd chronisch te weinig bieden

Sven Schreef:

——————————————————-

> sander Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > nou is dat ook weer geen winstpakkertje zo,n 318

> i

> > uit 96

> >

> > geef toe!

> >

> > wat vragen ze daarvoor ?

>

> Inderdaad geen winstpakkertje, echter als je ze op

> marktplaats (toen) als scherpste voor 1200-1300

> minimaal voorbij zag gaan … dan kan je wel

> begrijpen dat 600 te weinig is toch? ;)