Beige interieur E39 te koop

• fsmit79

Ik kan mijn bestuurdersstoel vervangen voor een bijna nieuw exemplaar, de rest is nog in zeer nette staat. Ik hou dan alleen een volledig compleet beige leren interieur over, met deurpanelen etc, die ik dan kwijt moet. De bestuurdersstoel is dan mijn oude stoel, die slijtage heeft op de wang van de rugleuning. Het leer is nog niet door, maar heel lang zal dat niet duren.

Ik wil niet met een compleet interieur blijven zitten en al helemaal niet de volle mep betalen voor die stoel, dus wil ik weten wat zo'n interieur oplevert. Op marktplaats komt er wel wat voorbij tussen de 450 en 750. Heeft iemand een idee wat redelijk is, of heeft iemand zelfs interesse?

Het gaat dus om een beige leren interieur voor een E39 touring modeljaar 97.

• fsmit79

Hmmm, blijkbaar niet zo populair…

• Sven

Zet er eens wat foto's bij. Dat scheelt! :)

• fsmit79

Klopt Sven,

ik zal eens wat foto's maken van mn interieur, en die plaatsen!

dank

• fsmit79

Goed, ik ga de stoel vervangen. Morgen maak ik foto's van het interieur dat ik dan te koop heb. Vraagprijs is 500euro of een goed bod! Foto's volgen dus.

• fsmit79

Bij deze het beloofde linkje naar marktplaats!

Linkje

• fsmit79

Iemand interesse? Het ziet er netjes uit, behalve dus die bestuurdersstoel. Omzetten van de bekleding van de bijrijdersstoel is mogelijk, dus dan heb je een gloednieuwe bestuurdersstoel!

• fsmit79

Het is er nog steeds, 400 mag het weg, niet vanwege de staat, maar vanwege het ruimtegebrek.

• marc

Hallo, heeft u het interieur nog. Zo ja wat is de bodemprijs, zo mee

• fsmit79

Hoi Marc,

stuur even een prive berichtje, of anders naar bmpniet@hotmail.com